klaps wychowawczy

161. Data: 2009-12-14 20:45:17

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Aha: czyli ograniczenie prawa do ruchu i rozwoju fizycznego według potrzeb
> wiekowych.

> Czyli co - warunkujecie w nim nieprawidłowe odruchy na dorosłą seksualną
> przyszłość...
>
> Dwa lata w zawieszeniu.

Tylkooooo????

Qra, idę pomyśleć na jakimiś bardziej wyrafinowanymi metodami....

162. Data: 2009-12-14 20:46:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Brak kontroli nad wpływami i wydatkami dziecka. Brak łączności z dzieckiem
> - matka nie wie, skąd się pieniądze biorą oraz co dziecko robi z
> pieniędzmi.

Pewnie z nierządu. A wydaje na narkotyki.

A Ty sprawdzasz wpływy i wydatki swoim córkom?

Qra

163. Data: 2009-12-14 20:48:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Pewnie z nierządu.

Polecam. Nie płaci się podatków. Tylko trzeba klientów uprzedzić o
możliwym przesłuchaniu :) No i nie można mieć pośredników.

;>>>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

164. Data: 2009-12-14 20:50:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Raczej zapobieganie wrzodom żołądka, chorobom przyzębia, próchnicy i
> mononukleozie, nie wspominając o całej masie innych wirusów i bakterii.

O właśnie, popieram!

Ewa

165. Data: 2009-12-14 20:55:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 21:46:43 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Pewnie z nierządu. A wydaje na narkotyki.
>
> A Ty sprawdzasz wpływy i wydatki swoim córkom?

Odkąd skończyły 18 lat, to co mnie to... Ale do tamtej pory - dokładny
wgląd miałam/mieliśmy. I to dobrowolnie, wręcz z inicjatywą, ze strony
dzieci. Oszczędzały, radziły się, w co zainwestować - wspólnie zakładaliśmy
lokaty i konta oraz takie tam. Dziś same gospodarzą swymi pieniędzmi bez
problemu, właśnie dzięki porozumieniu z nami w każdej sprawie finansowej (i
nie tylko) kiedyś. Oczywiście sprawę kupna dropsów czy lodów
pozostawialiśmy inwencji dzieci, ale już przed każdym większym zakupem
radziły się nas. Za każdą udokumetowaną w banku zaoszczędzoną złotówkę
dostawały drugą - jako premię od nas. Uzbierały dzięki temu spore kwoty, a
my jęczeliśmy troszkę na ich pozytywne sknerstwo, ale konsekwencja nasza
była żelazna :-)
--

Ikselka.

166. Data: 2009-12-14 21:04:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Chiron ma rację. Wbrew pozorom - to bardzo a bardzo określone środowiska
> starają się zdezorganiazować hierarchię wartości w rodzinie i jej
> podwaliny. Są to środowiska masonerii.

To też oni ustawili walkę Pudziana z Najmanem? :-)

Stalker

167. Data: 2009-12-14 21:07:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 22:04:46 +0100, Stalker napisał(a):

> To też oni ustawili walkę Pudziana z Najmanem? :-)

Bez komentarza.

--

Ikselka.

168. Data: 2009-12-14 21:08:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> Zawsze sie nad tym zastanawiam, ale wydaje mi sie ze to nie celowe.
> To wynika z naiwnosci, niedojrzalosci wspolczesnych ludzi,
> wychowanych na takim sztucznym abstrakcie jak
> "prawo nienaruszalnosci cielesnej".

To nie może być takie proste, za tym MUSI ktoś stać :-)

Stalker, zgadzam się z twoją interpretacją faktów...

169. Data: 2009-12-14 21:08:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Odkąd skończyły 18 lat, to co mnie to... Ale do tamtej pory - dokładny
> wgląd miałam/mieliśmy.

I na tym zakończmy debatę.

Qra

170. Data: 2009-12-14 21:11:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 22:08:45 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I na tym zakończmy debatę.

Masz pełnoletnia córkę?

--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman