klaps wychowawczy

211. Data: 2009-12-15 07:21:23

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> I nigdy się nie zbłaźniłam, zapewniam.

Za to w usenecie wychodzi Ci to koncertowo.

> że czekam na przykłady kar
> stosowanych przez współrozmówców w tym wątku wobec ich dzieci. Serio.

Chcesz sie douczyc, by wnukow nie bic? Prosze: "Nagrody i kary w
wychowaniu" - Irena Jundziłł; Warszawa: Nasza Księgarnia, 1986.
Czekam, az przeczytasz, to pozniej pogadamy.

> Nie rozumiem.

Wygodniej jest w Twojej sytuacji nie chciec zrozumiec.
I.

212. Data: 2009-12-15 07:21:41

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Dlatego zapytałam gazebo o trzy przykłady kar, jakie sam stosuje. I czekam
> na odpowiedź. Dołożę tu jeszcze pytanie o trzy przykłady nagród.

nie mam scislego sytemu kar i nagrod poniewaz tego nie lubie, dziecko ma
sie wywiazac ze swoich obowiazkow a potem moze zajac sie swoimi
przyjemnosciami

--
bla

213. Data: 2009-12-15 07:24:05

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Możesz mi podać trzy przyklady kar, jakie stosujesz wobec swoich dzieci?

juz napisalem, nie mam czegos takiego, zycie jest na tyle elastyczne, ze
czasem potrzebne sa odstepstwa od sztywnych zalozen wiec po co sie ich
kurczowo trzymac skoro mozna sie dostosowac do sytuacji bez koniecznosci
utraty twarzy wobec dziecka i bedac przy tym konsekwentnym w wymaganiach

--
bla

214. Data: 2009-12-15 07:25:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:

> a co sądzisz o nazwaniu tego po prostu błędem wychowawczym?
> nie wymagajmy od wszystkich by byli doskonali. jak ty lub cbnet.

oczywiscie, ze sie zdarza, ludzie nie sa doskonali, ja tylko nie lubie
dorabiania do tego na sile ideologii pn. klaps wychowawczy

--
bla

215. Data: 2009-12-15 07:25:30

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
> dzieci. Oszczędzały, radziły się, w co zainwestować - wspólnie zakładaliśmy
> lokaty i konta oraz takie tam. Dziś same gospodarzą swymi pieniędzmi bez
> problemu, właśnie dzięki porozumieniu z nami w każdej sprawie finansowej (i
> nie tylko) kiedyś. Oczywiście sprawę kupna dropsów czy lodów
> pozostawialiśmy inwencji dzieci, ale już przed każdym większym zakupem
> radziły się nas. Za każdą udokumetowaną w banku zaoszczędzoną złotówkę
> dostawały drugą - jako premię od nas. Uzbierały dzięki temu spore kwoty, a
> my jęczeliśmy troszkę na ich pozytywne sknerstwo, ale konsekwencja nasza

Powinnas napisac poradnik - np. "Doskonala matka w czasach pop-kultury".
I.

216. Data: 2009-12-15 07:28:33

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Ciekawe, że póki co, mojej córce w chwilach jej niesubordynacji,
> wystarczy liczyć do dziesięciu. I to nawet nie groźnym tonem, a bardziej
> żartobliwym.

nie znasz sie :)

--
bla

217. Data: 2009-12-15 07:29:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Pamiętają swoje przewinienia.

oczywiscie utrwalania patologii ma na pewno pozytywne skutki, raj dla
terapeutow

--
bla

218. Data: 2009-12-15 07:29:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Dokładnie jak u nas. Żona podchodzi z jednej strony, ja z drugie i z
> nienacka całujemy w policzek. Młody się wyciera i ucieka:-)

A nienacek wraca do kąta.

Qra, koniec świata już nadchodzi, teraz Chiron się ze mną zgodził

219. Data: 2009-12-15 07:31:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nasze córki nie uciekają - pchają się po jeszcze. No ale to dziewczyny,
> pieszczochy od małego. Pomimo klapsów.

To ile Chiron dostanie i czego za całowanie synów?

Qra

220. Data: 2009-12-15 07:40:30

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Biedni: Jaś i Małgosia, Kopciuszek, Śnieżka, biedni bracia Grimm i biedny
> Andersen... Nic im nie pomogą ich wiedźmy, wróżki, rusałki, elfy, gnomy,
> trolle, krasnoludki. HP wciągnie je nosem :-(

Żegnajcie Muminki, przeminęła Wasza era
Teraz w swych szponach dzieci trzyma banda Harego Potera.

Qra

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman