klaps wychowawczy

261. Data: 2009-12-15 10:12:30

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
news:hg680s$c9q$4@news.interia.pl...

> To nie może być takie proste, za tym MUSI ktoś stać :-)

Stalkerze, wiesz co Ci powiem? :)
Uderz w stół a nożyce się odezwą ;)) ;))

> Stalker, zgadzam się z twoją interpretacją faktów...

Dziękuje,

Pozdrawiam,
Duch

262. Data: 2009-12-15 10:16:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> No_a_KTO_tworzy_tę_medialną_rzeczywistość? Durnie, łotry, łajdacy? Nie-
> tworzą ją prawdziwi socjaliści.

W sumie masz racje - przeciez inicjatywa karania rodzica za klapsa wyszla
od pewnego ryzego polityka...
... od polityka ktory podczas sprawy Polanskiego wyslal ministra do jego
obrony.

Ot, socjalistyczna banda hipokrytow...

Duch

263. Data: 2009-12-15 10:20:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, psycholu!
Halo! Tu ziemia, do psychola.
Nastaw się na odbiór.
Powtarzam: nastaw sie na odbiór.

Czy zrozumiałeś mój poprzedni post?
Kiwnij głową, jeśli zrozumiałeś, a następnie odpisz [jak w miarę normalny
człowiek].

W innym razie: sp*aj. :)

--
CB

264. Data: 2009-12-15 10:24:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> A nie latwiej po prostu zlapac dziecko za reke (ta z cyrklem - dla
> ulatwienia)? Albo trzymac cyrkle z dla od rak dziecka?

Tak, ale sa sytuacje, rzadkie, ze trzeba zadzialac inaczej.
Bo widac ze na dziecko nie działa mówienie.

Owszem mozna dziecko odciagnac, ale co gdy kiedys Ciebie nie bedzie
w poblizu? Drugie straci ok?

> W patologicznej uczuciowo rodzinie "to normalka". Wspolczuje.

Chyba nie wiesz co to rodzina lub znasz to tylko z telewizji.
Dzieci w normalnej rodzinie zarowno bawia sie jak i walcza ze sobą.
Biją się. Ot, normalne przygotowanie do zycia.
Dobry rodzic musi to kontrolowac i trzymac pewne granice.
Czasami nawet klapsem.

Pozdrawiam,
Duch

265. Data: 2009-12-15 10:24:22

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> W innym razie: sp*aj. :)

Nie żartuj...

266. Data: 2009-12-15 10:25:51

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch napisał:

> a jak nie to Kara? I za kazdym razem inna? Wymyslna jakas?

nic wymyslnego, najpierw obowiazki a potem zabawa, a poniewaz jestem
czlowiekiem i wiem, ze czasami sam nie podolalbym pewnym kwestiom (a tym
bardziej dziecko) wiec odpuszczam, i obowiazki wykonujemy w miare
wspolnie (badz zona), i nie mowie tu o lekcjach tylko o sprzataniu,
czyszczeniu akwarium, poradach przy komputerze itp.

--
bla

267. Data: 2009-12-15 10:27:19

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch napisał:
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> On nie odpowie, bo nie na tym polega jego "zabawa", jego emocje.
>
> Pytanie o klapsa to równiez pytanie o system
> perswazji wzgledem dziecka gdy to jest potrzebne.
> Jaki kto stosuje.
> Mam wrazenie ze przeciwnicy klapsow
> boja sie nawet myslec o jakiejkolowiek
> naciskom wgledem dziecka.
>
> Albo nie maja dzieci, albo nie wychowywali dzieci.
> Albo maja spokojnego jedynaka :) Zahukanego??! ;)

zdajecie sobie sprawe, ze gadacie sami ze swoimi problemami? :)

--
bla

268. Data: 2009-12-15 10:27:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK. :)

I nie wyłaź mi więcej z k-fa.
Bezwstydny Debilu.

269. Data: 2009-12-15 10:35:12

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch napisał:

> No dobrze, nie masz jednej metody bo stosujesz rozne. Ok. Tak jak kazdy.
> Czy mozesz dac przyklad jednej z nich?

moge, poniewaz kiedys dziecko zawalilo lekcje (zostaly na pozne
popoludnie w niedziele) bawiac sie u dziadkow teraz wie, ze moze spedzic
u nich weekend pod warunkiem, ze z babcia przerobi niezbedne lekcje

--
bla

270. Data: 2009-12-15 10:48:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> Chyba nie wiesz co to rodzina lub znasz to tylko z telewizji.

Sorry Duchu, że przy Twoim poście, ale to jest bardziej ogólne :-)

Zastanawiam się jak się zabezpieczyć przed takimi "gafami" na
przyszłość. Marek Sender wpadł tu tak jak ślepy słoń do składu porcelany
z bejsbolem w łapie, najpierw tłukł, potem pytał, ale teraz widzę, że
zdziwiony teraz najpierw pyta :-)

Nie wymagam, żeby wiedzieć o dyskutancie wszystko, ale może zamiast
walić chyba nie wiesz co to rodzina, najpierw zapytać Marchewkę np. ile
ma dzieci... Tu jest duży desant z psd, któy sie świetnie zna i później
jak czyta "chyba nie wiesz co to rodzina", to trochę tak zabawnie może
to odebrać :-)

Stalker, Duchu, a ile ty masz lat i jakie rodzinne "uwarunkowania"?, bo
guglałem, ale nie znalazłem

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman