"klient nasz pan"

111. Data: 2016-02-16 23:27:48

Temat: Re: "klient nasz pan"
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 21:52 XL <n...@g...com> pisze:

> [...]
ps.com...
> [...]
5&p=263390

> No cóż, stara się jak może zlać z tłem - zupełnie jak ta pani w "Kochaj
> albo rzuć", co to w chwilę po wyjściu z samolotu w objęciach przyszłego
> ( a znanego tylko z fotki) męża BARDZO się starau'a bycz pu'awdziwom
> ameu'ykankom jakby z dziada pu'adziada 3333333-]

Z pszczołami i miodem jest śmieszniej - w miodzie bywają bakterie jadu
kiełbasianego, które to są nieszkodliwe, skoro miód dostępny w sprzedaży i
bez alarmistycznego napisu.
Na torbach z cukrem też nie ma napisu "zawiera sól"...

--
Trefniś

112. Data: 2016-02-16 23:34:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-16 o 23:22, Trefniś pisze:

> Pewnie kupił jajka na balut.

Co to jest balut?
Tak swoją drogą facet pewnie dostanie duże odszkodowanie, bo nie odpuści.

--
animka

113. Data: 2016-02-16 23:41:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie kupił jajka na balut.

Co to jest balut?
Tak swoją drogą facet pewnie dostanie duże odszkodowanie, bo nie odpuści.
http://www.fakt.pl/swiat/ani-bhowmilk-ugotowal-jajko
-z-kurczakiem-w-srodku,artykuly,611311.html

--
animka

114. Data: 2016-02-17 00:01:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 23:34 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Co to jest balut?
> Tak swoją drogą facet pewnie dostanie duże odszkodowanie, bo nie odpuści.

Gotowane jajko kacze lub kurze, wewnątrz którego znajduje się w pełni
uformowany zarodek ptaka, które spożywa się w całości, wraz z kośćmi,
dziobem itd.

Skoro ferma za granicą, to mogł nieświadomie kupić jajko do właśnie tej
tradycyjnej potrawy (Wietnam, Chiny, Filipiny).

--
Trefniś

115. Data: 2016-02-17 00:40:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> ...a podłoga bywa umyta, ale że mokra to tez musi być wzorem amerykańskim
> napisane jak wół :-D

Ostrzeżenie że podłoga mokra albo że farba na ścianie/drzwiach świeża
ma akurat duży sens, bo często ani jednego ani drugiego nie widać...

Ale jak ktoś nie widzi że są schody pod nogami to przyklejenie tam
nalepki o tym że są schody niewiele mu pomoże :-))

116. Data: 2016-02-17 00:47:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-17 o 00:01, Trefniś pisze:

> [...]
>
> Skoro ferma za granicą, to mogł nieświadomie kupić jajko do właśnie
> tej tradycyjnej potrawy (Wietnam, Chiny, Filipiny).

Zabawne!

--
animka

117. Data: 2016-02-17 01:02:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> LOL

Pomylenie pojęć... tak jak kiedyś z kwaśnością i pH neutralizowanym
dodatkiem cukru. Fakt, podobna nazwa ale znaczenie inne... No ale jak ktoś z
samej nazwy zjawiska całą o nim wiedzę wnioskuje.

118. Data: 2016-02-17 01:03:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Widzę, że zrozumiałaś, iż homeopatia to działanie śladowych ilosci
> substancji - niekoniecznie pozytywne :->

Nie, homeopatia nie polega na tym samym co alergia na resztki orzechów jakie
zostały w maszynie.

119. Data: 2016-02-17 01:21:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

ps.com...

> W Pszemolu jest już chyba więcej "typowego amerykanina", którego tu tak
> [...]

Ale co ma sól w cukrze z JEDNEGO hipermarketu z Podkarpacia
do masowego wymierania pszczół na całym świecie?
XL jak zwykle rutynowo upraszcza i spłyca wszystko dookoła siebie.

120. Data: 2016-02-17 01:22:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> No cóż, stara się jak może zlać z tłem - zupełnie jak ta pani w "Kochaj
> albo rzuć",
[...]
> starau'a bycz pu'awdziwom ameu'ykankom jakby z dziada pu'adziada 3333333-]

Ustaw sobie lepiej polskie ogonki zamiast cytować tu jakieś mydlane opery
dla idiotów...

Re: wafle tradycyjne
Re: wafle tradycyjne
Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.