Re: kora surowa

From: Gosia Plitmik <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: kora surowa
Date: Thu, 06 Jul 2006 12:04:32 +0200

Basia Kulesz napisał(a):

> Ja się podepnę...wykorzystuję w ogrodzie obcinane fragmenty krzewów, tnąc je
> na kawałki i sypiąc od razu jako ściółkę (najwyżej trzeba zwiększyć dawkę
> nawozów azotowych). I w tej wersji spokojnie można kawałki berberysów pod
> berberysy itp.:) Choć przyznaję, że cięcie pędów róż i potem ich rozrzucanie
> to zwykle późniejsza wymiana rękawiczek i operacje wymagające wyciągania
> drzazg. Ale to drobiazgi niewarte wzmianki:))))

Ja, się tylko obawiam, ze pózniej, nieładnie wygladają takie schnace
resztki???

> Rośliny okrywowe...choć jednak przy dużym i świeżo zakładanym ogrodzie
> zastanowiłabym się nad wyłożeniem tej skarpy jakąś zaporą przeciwchwastową
> (włóknina odpowiedniego typu) przed sadzeniem roślin.

Niestety, po ptakach;-(a to był bardzo dobry pomysł. Mam 3 skarpy i
chyba jedną przeznaczę na róże rugosy, bo nie dam rady
z pieleniem. I tak cała łażę pokłuta przez pokrzywy, bo przechodząc
obok, ni epogę się powstrzymac, by jakiegoś zielska nie wyrwac

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/