Re: korzenie orzecha

From: lopez <l...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: korzenie orzecha
Date: Thu, 17 Apr 2008 20:05:38 +0200

Ikselka pisze:

> ...nie mówiąc już o tym, że pod orzechem nie sadzi sie żadnych roślin, bo
> prędzej czy później zginą - liście orzecha zawierają substancję toksyczną
> dla innych roślin, uwalnia się ona z opadłych liści do gleby, zatruwając
> wszystko wokół pnia i pod koroną.
Czyli idąc dalej tym tokiem rozumowania - żeby być prawdziwym
OGRODNIKIEM a nie tylko "ogrodnikiem" należy wyrzec się "wygody
"ogrodnika"", nie wycinać korzeni, nie sadzić niczego nowego (bo i tak
padnie) i pozostawić ogród w stanie obecnym (czyt. orzech szt. 1) ???
Noooo... wtedy to będzie prawdziwy OGRÓD prawdziwego OGRODNIKA.....
Gratuluję pomocnych wskazówek... a jak się do tego wszyscy uśmialiśmy... :/
pzdr