Re: kosiarka spalinowa czy elektryczna

Data: 2007-05-03 17:51:13
Temat: Re: kosiarka spalinowa czy elektryczna
Od: "Sawa" <f...@m...pl>

Użytkownik "mac" <m...@w...kropka.pl> napisał w wiadomości
news:f1ava3$1fi$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ciekaw jestem jakie s Wasze opinie co do opacalnoci uycia kosiarki
> spalinowej zamiast elektrycznej przy powierzchni okoo 500-600 m2 trawnika.
> Czy warto w tak zainwestowa i dlaczego? A moe pozosta przy elektrycznej.
> Mam teraz tak ma (35cm szerokoci koszenia) i denerwuje mnie, e dugo mi
> zchodzi z koszeniem, cignie mi si przew d na ktry musz uwaa i w
> dodatku cz sto musz opr nia kosz.
> Jak mam wyda 600-700 z na wiksz elektryczn?? (znowu ten przewd) to myl
> e za te pienidze bdzie przyzwoita spalinowa (moe by uywana).

Ja dałem 250zł (koniec sezonu) za używaną czterosuwową (nie muszę martwić
się o mixol) jestem wniebowzięty ;-) do obkoszenia 16 arów. Po prostu sobie
z nią idę nie jadę powolutku jak elektryczną. Moja rodzinka przekonywała
mnie że na niecałe 4 ary tylko elektryczna... Wreszcie się zdenerwowałem
zapakowałem swoją ciotka kosiła 15 min (elektryczną 45min-1h) przy następnym
koszeniu już słychać u nich miły warkot...

Sawa