Re: koszula [troche OT]

Data: 2003-06-03 16:20:04
Temat: Re: koszula [troche OT]
Od: "Kruszynka \(Wroclaw\)" <l...@w...pl>

Uzytkownik "Michal" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
news:3EDCB9B6.4020903@wp.pl...
> Moze to pytanie troche off topikowe, ale skoro Kruszynka mogla napisac o
> krawatach, to ja moge zapytac o koszle :). W koncu chodzi o ladny wyglad.

Krawaty i koszule sa jak najbardziej na temat, przeciez to o wyglad chodzi
;)
Powiem Ci, jak chodzi moj maz 'in spe'. Takie koszule 'koszulowe', do
ktorych mozna zawiazac krawat, nosi wpuszczone w spodnie (ze spodni to
zawsze ma na sobie ciemne sztruksy, grafitowe lub bardzo ciemnogranatowe.
Takie spodnie z kantem zakladatylko na bardzo wyjatkowe okazje. Tak lubi
;) ). Nawet jesli maja krotki rekaw. Koszule znaczy sie, nie spodnie ;).
Koszule flanelowe, kraciaste nosi albo na wierzch albo do spodni. One nie sa
juz jakies eleganckie i mozna, mysle, potraktowac sprawe bardizej swobodnie.
Tak od siebie powiem, ze mnie razilaby koszula 'koszulowa' wylozona na
wierzch spodni, a nie daj Boze krawat + koszula wylozona na spodnie. Reszta
to chyba wedle uznania:) Hawajskich maz 'in spe' nie nosi, wiec na ich temat
nic nie powiem :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "