Re: która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?

Data: 2008-01-26 20:00:32
Temat: Re: która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?
Od: "gervee" <g...@o...pl>

Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fnf4is$6t8$1@inews.gazeta.pl...
> Orka <o...@p...onet.pl> napisał(a):
>

> Nie nie używałem ale dzięki temu że pracuję w serwisie i wiem co jest
> bardziej lub mnie awaryjne.
> Inna sprawa to opinia ludzi z Candy żeby wybrać coś innego, wiem że
> własnych marek się nie podcina ale jak współpracuje się z kimś to ciężko
> mu polecić co może się zepsuć.

No popatrz a mój brat pracuje w Candy i pralkę mi polecał. Sam ma Candy i
Boscha. Siostra ma Candy. Wszystkie działają (ani lepiej ani gorzej niż
Bosche i inne Siemensy). No ale być może dlatego, że to nie są najtańsze
modele.

Rafał

Ps. po prawdzie to nie można oczekiwać od obecnie produkowanych sprzętów, że
będą tak samo wytrzymałe jak te sprzed kilkunastu lat (może poza niektówymi
wyjątkami). Teraz produkować należy tanio co ma przynosić zarządom godziwe
zyski (czasem też akcjonariuszom). Produkt i jego trwałość schodzi na dalszy
plan.