Roundup!

11. Data: 2016-08-11 13:51:28

Temat: Re: Roundup!
Od: Se Zwo <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, August 10, 2016 at 1:51:01 PM UTC-7, wolim wrote:

> Eee... Przesadzasz. Ludzie żyją coraz dłużej. Średnia trwania życia z
> roku na rok się zwiększa. Jakby tak rzeczywiście wszystko miało
> szkodzić, to umieralibyśmy tuż po ślubie :)

Srednia zycia sie wydluza bo umieralnosc
noworodkow sie zmniejsza I to od dobrych
kilku deka, od powojny. Starcow owszem
tez przybywa, antybiotyki pozwalaja uchronic
sie przed zabojczymi infekcjami, ale chorob
degeneracyjnych przybywa, ...starcy zas na
Roundoupie zaledwie od kilku kilkunastu lat.
Wczesniej czesto jadali latami organicznie
zwlaszcza jezeli zyli w Demoludach.

Basia

12. Data: 2016-08-11 15:07:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Aug 2016 04:51:28 -0700 (PDT), Se Zwo napisał(a):

> antybiotyki pozwalaja uchronic
> sie przed zabojczymi infekcjami,

Już nie.

13. Data: 2016-08-11 15:24:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Aug 2016 15:07:41 +0200, Ikselka napisał(a):

> Już nie.

https://www.google.pl/search?q=antybiotyki+and+super
bakterie&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=c
r&ei=0HusV72eEMiv8weR1L6ICg

Co było do przewidzenia. Kto cokolwiek kojarzy z życia, dla tego jest
jasne, że nie da się w nieskończoność wynajdować wciąż nowych SKUTECZNYCH
antybiotyków nie biorąc pod uwagę, że to walka z ŻYWYMI istotami, które się
bronią poprzez MUTACJE.

14. Data: 2016-08-24 23:39:22

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Niestety pieniądze robią swoje. Takie firmy jak Monsanto mają tyle kasy że
> potrafią każdy zakaz usunąć.
Mało tego, reklamują się.
Piękny spot puszczają w tvn.

@

15. Data: 2017-01-03 19:08:09

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tiaa, dłużej.. dłużej się degerujesz, (taki jest plan - umrzeć masz nie w
określonym wieku ale w określonm momencie od emertury).
Następnym etapem tego 'dłużej' jest mózg zasilany rurkami i oprpgramowanie
Virtual Relaity.

16. Data: 2017-01-03 19:11:02

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nieststy większość matek dzieci tego nie czai i produkuje coraz młodszych i
coraz wierniejszych pacjentów.

A czy ktoś z Was robił sobie test moczu na GLIFOSAT?

17. Data: 2017-01-03 19:18:57

Temat: kupię warzywa z własnej uprawy 'przydomowej' (Re: Roundup!)
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś uprawia swoje warzywa - i chciałby trochę sprzedawać mi
wysyłkowo?

18. Data: 2017-01-03 21:12:09

Od: "Pomidor" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup

Czy ktoś uprawia swoje warzywa - i chciałby trochę sprzedawać mi
wysyłkowo?
==================

Ty pytasz na poważnie czy "dla jaj" ?

Mam kilkanaście dyń (po 4-5kg) z których zdążę zjeść co najwyżej połowę.
Drugą mógłbym nawet oddać (część już rozdałem) ale wysyłkowo
dyń nie wyobrażam sobie (koszty pakowania i przesyłki !).
Zawsze mam nadwyżki rukoli i rokietki (podobne są) bo stale się rozsiewają
i rosną już prawie na prawach chwastów. Ale jak to wysyłać, toż to zwiędnie.
A pomidory? W tym roku pięknie mi obrodziły zielone i czarne - jak to
wysyłać.

Może lepiej daj ogłoszenie gdzieś lokalnie i znajdź w pobliskiej okolicy
amatora ogrodnika

19. Data: 2017-01-04 08:35:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2017 o 19:11, yapann pisze:
> nieststy większość matek dzieci tego nie czai i produkuje coraz
> młodszych i coraz wierniejszych pacjentów.

Lepiej pewnie by było, gdyby w ogóle przestały produkować.

Ewa

20. Data: 2017-01-04 08:36:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2017 o 19:08, yapann pisze:
> [...]
> nie w określonym wieku ale w określonm momencie od emertury).
> Następnym etapem tego 'dłużej' jest mózg zasilany rurkami i

No, to może i te 200 lat kiedyś osiągniemy.

Ewa

Chwila oddechu :-)
Kipiący miód
Kociołek