Strona główna Grupy pl.rec.dom kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi! Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZ_ o wypowiedzi!

Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZ_ o wypowiedzi!

Data: 2005-12-13 13:44:41
Temat: Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZ_ o wypowiedzi!
Od: Sierp <s...@s...NO.net>

"jacek" <j...@p...wp.pl> wrote:

> TAK. ZGADZA SIĘ KLASA A TO OK 300KW ROCZNIE, TROCHE PONAD, WIĘC RAZY
> OK 0,38ZŁ ZA 1KWH (Z ABON, I TYMI CAŁYMI OPŁATAMI STAŁYMI I
> ZMIENNYMI), WYCHODZI OK 10ZŁ / M-C

prosze.. nie krzycz
to wlasnie w usenecie oznaczaja wielkie litery

> JEDNAK, CO DO DWÓCH AGREGATÓW TO JESTEM ZA. LODÓWKĘ OTWIERAMY DUŻO
> CZĘŚCIEJ I TYM SAMYM SZYBCIEJ JĄ OGRZEWAMY. DLATEGO AGREGAT OD NIEJ
> BĘDZIE CZĘŚCIEJ ZAŁĄCZANY NIŻ OD ZAMRAŻALNIKA. PO CO WIĘC MA CHŁODZIĆ
> JEDNO I DRUGIE JEDNOCZEŚNIE?

ok

> TYLKO, JEŚLI SĄ DWA TO SĄ MNIEJ OBCIĄŻONE A TYM SAMYM AWARYJNOŚĆ
> POWINNA BYĆ MNIEJSZA

awaryjnosc moze jest mniejsza z powodu mniejszego obciazenia, ale na
pewno jest wieksza z powodu wiekszej ilosci elementow - mysle, ze
sumarycznie jest wieksza
a oszczednosc w energii zadna

wiec nadal pozostaje przy swoim - moim zdaniem nie warto doplacac

Sierp