Re: kurczak jak gyros, pomocy :)

Data: 2006-03-02 18:46:36
Temat: Re: kurczak jak gyros, pomocy :)
Od: "Anet" <a...@a...pl>

Zainspirowales mnie tym watkiem. Mialam kupiony kawalek miesa od szynki i
postanowilam pokombinowac. Pokroilam je na plastry, potem w paski.
Przyprawilam sola, papryka, czosnkiem, oregano, pieprzem, rozmarynem i
cebula granulowana (lenistwo nie lubie trzec zwyklej a tu jakos w kawalkach
mi nie pasowala). Dodalam troche oleju i jasnego sosu sojowego. Lezalo to
sobie w lodówce przez noc. Dzisiaj na obiad podgotowalam ziemniaki,
rozlozylam je na blasze, potraktowalam przyprawami i przyrumienilam w
piekarniku (pycha). Do tego idealne sa tzatziki. Jako ze nie jadasz czosnku
to proponuje zrobic ich namiastke bo naprawde swietnie sie komponuja z
caloscia. Ja biore serek Tosca (teraz chyba to Turek), tre na tarce
zielonego ogórka, dodaje go do serka, do tego sól, mozesz dodac koperek i co
tam ci jeszcze pasuje do ogórka. Moje mieso smazylam krótko na patelni,
piersi pewnie jeszcze krócej. Naprawde smaczne.

Anet