leczenie homoseksualizmu (crosspost)

171. Data: 2005-06-28 11:56:52

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.06.2005, o godzinie 15.06.33, na pl.sci.medycyna, tommy di simone
napisał(a):

> A co tu rozwijać ? Masz jakieś argumenty przeciw temu ?

Ciąże przed AOC. Teraz możesz rozwinąć?

*Habeck*
- Schutzbach

172. Data: 2005-06-28 12:30:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatomik:
> ... zacznijcie troche myslec prosze!

Wal sie oszolomie. :)

--
Czarek

173. Data: 2005-06-28 12:59:05

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciąże przed AOC. Teraz możesz rozwinąć?

I to jest argument za stosunkiem z dzieckiem ?

174. Data: 2005-06-28 13:30:31

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Chorera, rodzi się natychmiast pytanie, kto stoi za wyprowadzaniem ich na
> ulice Berlina, Paryża, Nowego Jorku, Jerozolimy...

Bo wszedzie homos. moze byc baza dla dzialaczy politycznych,
nie tylko u nas. A dlatego ze wywoluje silne emocje.

Nie wiem jak w innych krajach, ale u nas wyraznie ma to podloze polityczne.
Za Millera nie bylo tego typu problemow jak demonstracji homos.
Aktualnie, polska lewica szuka wyborcow i odgrzewa konflikty.

Pozdrawiam,
Duch

175. Data: 2005-06-28 13:35:25

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces anatomik <a...@o...pl> zwrócił błąd:
> Ta cala rozmowa o homoseksualizmie to jakas brednia.
> Nie ma zadnego i nigdy nie bedzie genu odpowiedzalnego za homoseksualizm
> - WYSTARCZY ZAPYTAC DOBREGO GENETYKA !

Taa, to ciekawe czemu dobrzy genetycy ciągle szukają takiego genu.
Homoseksualizm jest cechą behawioralną, czyli nawet jeśli odpowiednie
geny mu sprzyjają (co jest w świetle badań BARDZO prawdopodobne) to
niekoniecznie muszą wystarczyć do wystąpienia tej orientacji po
pierwsze, po drugie nie tak łatwo je zlokalizować. Dlatego genetycy wolą
mówić raczej o prawdopodobieństwie wystąpienia cechy fenotypowej (tu:
homoseksualizmu) w takich przypadkach.

Podobny problem jest ze skłonnością do alkoholizmu i setkami innych
zachowań i upodobań.

PS. Wątek głupi, ale poczułem się dotknięty. ;)

FUT warning (pl.sci.medycyna chociaż powinno iść do kosza)
--
Saiko Kila - JID:s...@c...pl - UIN:223788653

Genetic scientists have crossed a golden fish with a shark.
The offspring has ability to fulfill the three last wishes.

176. Data: 2005-06-28 13:50:22

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.06.2005, o godzinie 14.59.05, na pl.sci.medycyna, tommy di simone
napisał(a):

> I to jest argument za stosunkiem z dzieckiem ?

A prosiłeś o argumentowanie stosunku z dzieckiem? Bo nie przypominam
sobie...
Nie, to jest argument, że część dzieci przed 15 jest gotowa do współżycia
fizycznie (napisałeś, że nie są), a może i psychicznie. Prawo można zmienić
(zmieniono i zmienia się je dla homoseksualistów).
Czy teraz możesz rozwinąć swoją wypowiedź?

*Habeck*
- Schutzbach

177. Data: 2005-06-28 14:59:28

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> [...]
> (zmieniono i zmienia się je dla homoseksualistów).
> Czy teraz możesz rozwinąć swoją wypowiedź?

Odrażające jest to, w jaki sposób niektórzy traktują pedofilię czy
homoseksualizm. Podobno pytań jest zawsze więcej niż odpowiedzi.
Nic nie wskazuje, by niektórzy chcieli się w tej dydkusji czegokolwiek
dowiedzieć - jedynie wziąć udział w jedynie słusznej dla siebie
krucjacie przeciwko gejom.

Odrażające jest to, że w jednym rzędzie stawiasz homoseksualizm i
pedofilię. To, że dwóch kochających sie ludzi chce się pobrać stawiasz
("prawo można zmienić, zmieniono i zmienia się je ...") na równi z
odrażającym czynem, jakim jest jedna świadome wykorzystanie niewinności
dziecka w celu zaspokojenia popędu.

Co tobie przyświeca? Jaki cel chcesz osiągnąć i po co?
Na jakiej podstawie sądzisz, że: "Może i psychicznie" ? Czy ty rozumiesz
termin "dziecko" ?

ps. Jest ogromna różnica pomiędzy pociągiem do młodych kobiet/mężczyzn
przez starsze osoby, eksperymentami i zabawami seksualnymi nastolatków a
pdofilią. Spora część seksuologów wyjaśniała to już wielkrotnie.

178. Data: 2005-06-28 15:02:27

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I please ! Poczytaj najpierw trochę.
http://www.kidprotect.pl/chat/?item=1
czy wogóle
http://www.kidprotect.pl

179. Data: 2005-06-28 15:49:36

Od: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie taka np pedofilia takze nie jest choroba zgodnie
> z twoimi notabene kalekimi "pogladami" - zgadza sie?

Proszę nie obrażać moich poglądow i z łaski swojej powstrzymać sie od
porownywania homoseksualzimu z pedofilią bo to dwie rozbieżne rzeczy...
Pedofilia to już w pewnym sensie choroba, ktora zkłoca homeostazę organizmu
co nie dzieje w przypadku homoseksualzimu... I zauważ że nie stwierdziłem
nigdzie wcześniej faktu który Ty przytaczasz, że pedoflia nie jest chorobą,
robie to dopiero teraz...

łączę pozdrowienia

180. Data: 2005-06-28 15:59:39

Temat: Odp: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anatomik <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d9rcvr$o1m$...@2...17.182.182...

> I nie porownujcie homoseksualistow z pedofilami , zoofilami etc bo to
> nie ma ze soba nic wspolnego - (jejku ze tez musze takie oczywiste
> rzeczy pisac.)- jak mleko z marchewka, a nawet roznia sie ukladem liter
> (nierdowiarki - zapraszam do slownika jezyka polskiego - lub moze
> wyrazow trudnych)

Moze najpierw sam byc skorzystal z tych slownikow zanim zaczniesz sie
popisywac:-)).

DEWIACJE SEKSUALNE [łac.], wszelkie formy stałego zaspakajania popędu
seksualnego w sposób odbiegający od typowego w danej kulturze; obejmuje
zarówno jednostki seksuologiczne naruszające normy społ. (np.
transwestytyzm, fetyszyzm, masochizm, zoofilia), jak i normy med., zboczenia
płciowe (np. niektóre postacie sadyzmu, pedofilii, ekshibicjonizmu); poza
zboczeniami płciowymi wyodrębnia się dewiacje seksualne pod względem obiektu
zainteresowań seksualnych (np. gerontofilia, pigmalionizm, nekrofilia),
sposobu realizacji popędu seksualnego (np. oglądactwo) oraz tzw. nietypowe
zachowania seksualne (np. homoseksualizm, transseksualizm, kazirodztwo);
granica między zachowaniami mieszczącymi się w normie a dewiacjami
seksualnymi jest płynna i zmienna, np. w zależności od kręgu kulturowego.
http://encyklopedia.pwn.pl/16625_1.html

Adam

plasawica..
Leczenie raka w Polsce czy w UE