Re: leczo

Data: 2005-08-05 07:53:40
Temat: Re: leczo
Od: "jacenty" <s...@w...pl>

Użytkownik "Wladyslaw Los" >

> To że do kogosz stukasz, to wystarczy, żeby wiedzeić, że nie warto
> odpisywać, trzeba najpierw stracić czas na przeczytanie.

Skoro piszesz to znaczy, że straciłeś ten czas na przeczytanie mojej
wypowiedzi. Nie lepiej zrobić coś pozytecznego? Może zajmiesz się
wytwarzaniem patchworków ( to takie narzuty z łatek). Porzyteczne i zgodne z
Twoimi upodobaniami.

> Od kiedy zadawanoie prostych pyań to wypowiadanie się?

Czy to nerwy czy tylko ręka drży?

> Miałbyś wtedy swoją grupę?

Myślałem o nas. Ty byś robił za rzepa a ja za ogon;))

Nie broni, ale łatkę przypiąć musi.
Pozdrawiam Jacenty