Re: lek na przeziębienie

Data: 2000-11-18 01:16:00
Temat: Re: lek na przeziębienie
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl>

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Myślę., że wystarczy jak się weźmie 2 tabletki dziennie...Po co więcej?

czytalem kiedys w BMJ o kilkunastu zgonach w ciagu jednego roku z powodu
idiosynkrazji po 1 tbl. paracetamolu (piorunujaca niewydolnosc watroby).....

jesli ktos jeszcze nie bral APAPU (chyba tylko tambylcy z Lądu Czarnego:)
to bon apetit.

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

ps.te zgony to wszystkie w UK byly. (genetyka , czy moze tylko tam badane?)