Re: lekarze badzcie bardziej...

From: "Tinue" <t...@w...tlen.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: lekarze badzcie bardziej...
Date: Tue, 26 Nov 2002 18:07:55 +0100

Grzegorz Kasperek wrote:
> zaraz, zaraz kolego, to jest INTERNET jeśli tu wchodzisz to nie
> strasz ludzi paragrafami bo to mi zaczyna tchnąć jakimś faszyzmem,
> to ma być wolne forum wymiany myśli !!!

Zaraz, zaraz koleżanko - wolność wypowiedzi nie oznacza braku
odpowiedzialności za wypowiedź. Możesz sobie tu wypisywać co chcesz,
ale bądź świadoma tego, że odpowiadasz (również karnie) za to, co tu
wypisujesz.

> my, informatycy jesteśmy szczególnie na tym punkcie wyczuleni i w
tym
> celu to stworzyliśmy ;-)

A ja (występuję w liczbie pojedynczej, więc będę się wypowiadała
_wyłącznie_ za siebie) nie zamierzam patrzeć, jak anonimowo szkaluje
się człowieka nie dając mu prawa do obrony i nie przedstawiając
_żadnych_ dowodów winy czy niekompetencji. To jest właśnie faszyzm.
Kulka w tył głowy.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~