Re: lekarze chcą kasy

Data: 2005-12-02 23:44:17
Temat: Re: lekarze chcą kasy
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

Sat, 03 Dec 2005 00:12:30 +0100, *Dunia* <news:dmqkd4$fql$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> ROTFL :-)))
> Przecietny zarobek lekarza z 10letnim stazem w Niemczech to 70k euro
> rocznie (brutto). Jak sobie porownasz do panienki z aldika (800-900 euro
> miesiecznie netto), to wszystko staje sie jasne.

> Ale pomarzyc sobie mozecie...

Mój brat cioteczny, (mieszkał u nas jak byłam mała, bo tu studiował)- trochę
popracował jako lekarz zakładowy i wyjechał (to było za czasów komuny) na
placówkę do Ghany (leczyć biednych). Nie chciał wracać do Polski, a o czasie
nie wrócił i się już bał konsekwencji jakie by tu musiał ponieść. Pojeździł
trochę po świecie i osiedlił się w Australii. Ściągnął do siebie brata
inżyniera i swoją dziewczynę. Teraz by chciał tu wrócić, ale pisał, że już
jest taki stary, że nie ma sił na powrót, tym bardziej, że rodzice mu już
dawno temu poumierali.

--
Kaja