Re: lenistwo+nasze czasy=hellmann's

Data: 2001-10-04 10:01:46
Temat: Re: lenistwo+nasze czasy=hellmann's
Od: aniab <a...@p...pulawy.pl>

"Joanna Duszczyńska" napisał(a):

> Użytkownik "k" <d...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> (i

> ketchup - nie lubię samego, czasem dodaję do sałatek do majonezu... heintz
> majonez - własny, lub w przypływie lenistwa dekoracyjny winiary... albo w
> przypływie potrzeby zużycia mało - ten własnej roboty nie nadaje się do
> przechowywania - no cóż jest bez konserwantów...
> musztardza - ostatnio ta od Krysi starannie opakowanej - używam okazjonalne,
> a jak nie to najlepsza jest ze Społem Kielce...
> jogomajo - pierwszy raz słyszę nazwę, ale domyśłam się że chodzi o porządnie
> [...]

Witajcie !!!
Jestem od dłuższego czasu czytelniczką grupy - choć ze względu na chroniczny
brak czasu - niesytematyczną.
Jak juz zacznę czytać Wasze wspaniałe posty to ciężko mi przerwać - ale niestety
muszę.
Wasze przepisy naprawde są wspaniałe i kilka z nich juz osobiście wypróbowałam-
czasami nawet inspiruja mnie do jakichś nowych poczynań w kuchni.
Ja chciałabym zwrócić waszą uwage na krem gorczycowy na miodzie - który można
kupić w Tesco w Krakowie.Czasami przy wspaniałym apetycie mojej rodznki szedł
dziennie nawet słoiczek (wprawdzie mały) . Podobny jest w smaku do musztardy -
polecam gorąco. Jesli chodzi o maonezy i ketchupy to zdecydowanie JOGOMAJo- NIE
!!!!, ajonez Babuni i owszem, również kielecki i MOTYL - ten chyba najbardziej
odpowiada mi smakowo. Ketchup Pudliszki i Heinz.
Gorace pozdrófka Aniab