Re: likwidacja recept - co szanowni lekarze na to?

Data: 2007-10-25 16:23:12
Temat: Re: likwidacja recept - co szanowni lekarze na to?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

JaMyszka wrote:

> Sobie, albo swoim bliźnim...
> Przecież tak też może być, nieprawdaż?

Oj może może, ostatnio się naoglądałem co matki wyprawiają ze swoimi
dziećmi - włos na głowie staje (i nie tylko). Ale nawet taki drastic nie
jest dla mnie powodem, żeby stosować jakieś regulacje prawne w tej akurat
dziedzinie. Fakt, że 80% ludzi nie powinna w ogóle nigdy płodzić / rodzić
dzieci bo do tego najzwyczajniej nie dorośli, ale póki to robią, powinni
jednak mieć prawo sami decydować, przynajmniej w pewnym zakresie.

A co np ze zwyrodniałymi matkami, które palą przy dzieciach? To dopiero jest
hardcore.

--
www.vegie.pl