lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?

51. Data: 2007-08-05 21:19:17

Temat: Re: lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Niejeden nie pojmie na własnym pogrzebie,
> ze kąsał innych - a zjadł sam siebie."
> Jan Sztaudynger
>
> pozdr. Jerzy
Całe życie cytujesz innych? Czy czasami masz olśnienie i sam coś potrafisz
wyartykułować z sensem. Jak na razie na tym cytowaniu kiepsko wyszedłeś. Podałeś
stronę z której wynikało co innego niż chciałeś udowodnić. Zeby naprawić błąd
podałeś materiał reklamowy z firmy handlującej piramidkami do ostrzenia żyletek
i leczącymi choroby od głowy bolenia do kuśki stojenia. Dalsza rozmowa z Tobą
to gwałt na rozumie. Chyba ze zaczniesz z sensem i na temat rozmawiać. W takiej
sytuacji mogę próbować zweryfikować swój osąd dotyczący stanu Twojego umysłu. Tomek

52. Data: 2007-08-06 07:56:21

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
> Niekoniecznie wymyślanie nowej
> ideologii jak poprzednia okazała się bzdurą ma sens. Wydaje mi się ze
> dostatecznie dużo napisałem na temat lipy związanej z powłoką
> antybakteryjną w lodowce. Jak na razie nie było przeciwnika co by obalił
> moje tezy. Również inne osoby uważają ze to albo nie działa albo ze to pic
> na wodę. Kontrargumenty były mocne bo w stylu " nie masz racji".

A jaki był twój argument oprócz 'to pic na wodę'? Jeśli znasz wyniki jakichś
badań, z których wynika, że powłoki antybakteryjne nie działają, to po prostu
podaj. W lodówkach OIMW producenci stosują powłoki ze srebrem. Jeśli uważasz,
że to nie działa - napisz dlaczego.

> Ludzie w
> różne rzeczy wierzą. Jedni ze Ziemia ma 6000 lat, inni ze piramidka ostrzy
> żyletki, jeszcze inni ze jak się igła wbije w nogę to żyłami przejdzie do
> serca, albo ze koty zagryzają śpiących ludzi.

A jeszcze inni w spiski producentów lodówek.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

53. Data: 2007-08-06 09:54:36

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>. Dalsza rozmowa z Tobą to gwałt na rozumie. Chyba ze zaczniesz z sensem i
>na temat rozmawiać. W takiej
> sytuacji mogę próbować zweryfikować swój osąd dotyczący stanu Twojego
> umysłu. Tomek

To jakaś lustracja naszego Posterunkowego.

kicia.miau

54. Data: 2007-08-06 09:57:18

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz pojęcia o temacie to nie chcesz rozmawiać. Zawsze myślałaś że
> wiesz
> wszystko bo potrafisz kluski śląskie zrobić. I okazało sie ze nie wiesz
> nic. Na
> dodatek byłem na tyle bezczelny żeby Ci to powiedzieć. Pospisuj sobie z
> reklam
> co masz kupić jutro. Tomek

No NIE!!!!!!
Tak obrazić żywą legendę prk!
To kary godne.
Za karę zmów 2 Ojczenaszki i 2 Zdrowaśki za zdrowie dżdżownicy, która
pierwsza ośmieliła się przerabiać ten kompost.

kicia.miau

55. Data: 2007-08-06 10:53:54

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podaj. W lodówkach OIMW producenci stosują powłoki ze srebrem. Jeśli uważasz,
Przecież napisałem dlaczego uważam że nie działa. Przeczytaj od początku. Moja
wiedza i doświadczenie pozwalały mi na taką interpretacją jakiej użyłem. Jeśli
ktoś przedstawi wyniki badań skuteczności powłoki antybakteryjnej to nie widzę
problemu żeby nauczyć się czegoś nowego. Tylko to nie mogą być wolne
przemyślenia i własną interpretacja a badanie w stylu. Na reprezentatywnej
próbce gospodarstw domowych przeprowadzono badanie. Połowa badanych dostałą
lodówki z powloką a połowa takie same bez powłoki. Po badaniu trwającym dwa lata
stwierdzono że w gospodarstwach domowych używających lodówek bez powłoki
antybakteryjnej liczba chorób układu pokarmowego była większa o ileś tam
procent. Po przedstawieniu wyników badań do Komisji Europejskiej, ta wydala
oświadczenie że do roku 2014 wszystkie produkowane lodówki muszą być wyposażone
w powłoki antybakteryjne. Celem stosowania lodówek nie jest robienie w nich
zimna. Tylko to żeby przechowywane jedzenie było mniej chorobotwórcze. Po
masowym wprowadzeniu lodówek do powszechnego użycia na pewno spadła
zachorowalność na sraczkę. Powłoki antybakteryjnej nie używa się się dlatego
żeby lodówka była zdrowsza, tylko żeby ludzie byli zdrowsi. Nie widzę związku
przyczynowo skutkowego między powłoką a zdrowiem ludzi. A wręcz może być z taką
powłoką gorzej niż bez. Użytkownik wie że mu się wolniej psuje w lodówce. To
dłużej przechowuje w niej jedzenie. Dłużej przechowywane jest gorsze od
świeżego. Bo nie tylko bakterie mają wpływ na to czy jedzenie jest
pełnowartościowe. Tomek

56. Data: 2007-08-06 11:54:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

Mącisz synu. Pytanie było - czy powłoka antybakteryjna jest
antybakteryjna, czy też tylko jest wodotryskiem do wyrwania kasy od nabywcy.
Ona jest antybakteryjna - sprawdzić łatwo - biorąc logówkę bez powłoki i z
powłoką i nałozyć preparat - taki jak badanie na posiew - ustawić te samą
temperaturę i przeprowadzić ogląd po pewnym czasie. Który preparat
zakwitnie... Np. gronkowcem złocistym...
Kup sobie jednak te majtki i skarpetki - stosują je ludzie pracujacy w
ciężkich warunkach. Moze ty ciężko nie pracujesz, ale działanie
antybakteryne poznasz na swojej kiepale, będzie ci się lżej myślało.

57. Data: 2007-08-06 15:00:11

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciężkich warunkach. Moze ty ciężko nie pracujesz, ale działanie
> antybakteryne poznasz na swojej kiepale, będzie ci się lżej myślało.

Spadaj głąbie. Tomek

58. Data: 2007-08-06 16:04:14

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
> Przecież napisałem dlaczego uważam że nie działa.

Nie napisałeś. Napisałeś, owszem, jakieś bzdury o powłokach z antybiotykiem,
promieniotwórczych, oraz nader odkrywczą myśl, że sterylizowanie wysoką
temperaturą w lodówce się raczej nie sprawdzi. Nie widziałem natomiast, żebyś
się odniósł do działania rzeczywiście stosowanego srebra. Na razie więc
podejrzewam, że nie masz na ten temat żadnych danych i po prostu ssiesz sobie
palucha.

59. Data: 2007-08-06 17:03:05

Od: "Szymuś" <pwid_@_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za komuny była inspekcja w PGRze ( to było takie państwowe socjalistyczne
goispodarstwo rolnicze) Inspekcja poszła do obory. Poazali jej
najnowocześniejszy sprzęt w czystej borze, zdrowe krowy i dali spróbować
mleka. Pan z inspekcji stwierdził, że mleko jest do d.. bo nie smakuje mu
tak jak smakowało u babci na wsi. Na to oboryw poszedł z bańką mleka za róg,
wsadził pale c w krowie gówno, zamieszał w bańsce i dał jeszcze raz
spróbować. No i teraz pan z komisji był zachwycony - zupełnie tak dobre jak
u babci :))

60. Data: 2007-08-06 17:03:12

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podejrzewam, że nie masz na ten temat żadnych danych i po prostu ssiesz sobie

Srebro jest najmniej szlachetnym metalem wśród metali szlachetnych. W warunkach
normalnych wchodzi w reakcje chemiczne. I pomimo tego że posiada właściwości
bakteriobójcze to jego związki już niekoniecznie a na dodatek są szkodliwe.
Przeczytaj kartę charakterystyki siarczanu srebra. Jest w dziale substancji
niebezpiecznych. A skąd siarka w lodowce żeby się zrobił. Z cebuli na przykład.
Nic nie pisałem o bakteriobójczym srebrze w powłoce bo nie ma to sensu. Jak
bakteriobójcze srebro z powłoki ma działać na bakterie znajdujące się między
plasterkami wędliny. Srebro działa tylko wtedy gdy ma bezpośredni kontakt z
chronioną substancją. Zadziała w przypadku filtra do wody ale nie jak żywność
znajduje się w odległości liczonej w decymetrach od niego. Zrób eksperyment. Weź
od żony srebrny kolczyk i wrzuć do lodówki. A potem popatrz i sam sobie
odpowiedz jaki będzie miał wpływ na surowego kurczaka na najwyższej półce. Może
chodzi o to żeby na ściankach nie rozwijały się bakterie. Bakterie to organizmy
żywe, żyją w określonych a nie każdych warunkach. Muszą mieć co jeść,
odpowiednią wilgotność i temperaturę. Plastikowa, sucha i zimna ścianka lodówki
to dostatecznie niesprzyjające warunki do życia bakterii. Dołożenie do niej
środka bakteriobójczego to coś w stylu kolejnego super mopa z Mango. Co innego w
takim kurczaku na ostatniej półce. Mokro, ciemno dużo żarcia. To ze zimno
powoduje że seksować im się za bardzo nie chce. I to jest idea stosowania
niskich temperatur przy przechowywaniu żywności. Mają sie wolno żyjątka
rozmnażać. Jest oczywiście skuteczna metoda, jak sie komuś umyć nie chce, na
pozbycie się przynajmniej części bakterii i nie tylko ich. Metoda ta skutecznie
jest stosowana w celu utrzymywania sterylności w medycynie. To światło UV. Nie
dość ze ubija promieniowaniem to jeszcze robi ozon. Dlaczego jej nie zastosować.
Mała lampka by wystarczyła. Na sali operacyjnej ubite musi być wszystko albo
prawie wszystko. Bo nawet baterie które są nieszkodliwe gdy dostaną się do
środka człowieka w sposób nienaturalny mogą mu bardzo zaszkodzić. Taka lampka
wybiła by wszystko w lodowce. Człowiek jedząc takie pożywienie musiałby również
dostarczać sobie w formie preparatów bakteryjnych brakujące do życia bakterie.
Inaczej miałby permanentną sraczkę jak po ostrej kuracji antybiotykami. A jak by
nie dostarczał przez dłuższy czas to by kitę odwalił. Wystarczy czy rozwinąć
temat srebra dalej. Oczywiście możesz się z tym co napisałem nie zgodzić. Masz
do tego prawo. Tylko nie pisz że nie mam racji a napisz dlaczego jej nie mam. Bo
jak napiszesz ze; nie mam racji, bredzę, wyssałem z palca itp bez przedstawienia
własnej interpretacji. To będzie znaczyło ze rację mam bo nie potrafisz jej nic
przeciwstawić. Tomek

co to za grzyb ??
Ile mięsa??
Zapytanie o zgode na przeslanie bezplatnych informacji.
Srona o historii jedzenia po angielsku
Kurczak jak z KFC ;-)