Re: lokcie zgiete w nocy i dretwienie rak...PROSZE O POMOC

Data: 2009-08-16 08:48:12
Temat: Re: lokcie zgiete w nocy i dretwienie rak...PROSZE O POMOC
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl>

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> jak tylko rece mam zgiete, mysle ze tak od 60-90stopni w gore, odrazu
> zaczyna dretwiec jedna reka lub obie w zaleznosci ktora zgieta ktora
> prosta, sa przypadki ze obie razem albo pojedyncza.
> dretwienie objawia sie w sposob taki ze dretwieje mi reka od nadgarstka,
> lub same palce czasem 1 czasem 4 czasem 3 czasem 5 czasem same koncowki
> paliczkow.

Mam podobny problem juz od kilkanastu lat. Z lewa reka, to wiem, ze zostala
zle zlozona po zwichnieciu (lokiec) i jest ucisk na nerw, co powoduje takie
objawy jak opisujesz. Prawej reki natomiast nie mialam zwichnietej, ale tez
zwalam to na przewlekle zapalenie stawu lokciowego. Mam stwierdzony u obydwu
rąk tzw. lokiec tenisisty (u kobiet lekarz nazywa ten stan "siatkowka"- od
noszenia ciezkich siatek z zakupami). Moze u ciebie bylo rowniez rzeciazenie
tych stawow i stad problem.

Ja ze swoimi lokciami dawno przestalam chodzic po lekarzach. Przyzwyczailam
sie do tego stanu dretwienia. Staram sie nie zginac, ale nie da sie o tym
ciagle pamietac. Gorzej z noszeniem zakupow, czy czegokolwiek - bolu nie da
sie opisac.