Re: ?lub.

Data: 2005-06-03 11:06:50
Temat: Re: ?lub.
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl>

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):
> On Fri, 03 Jun 2005 12:06:20 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"

> ja tylko radia słucham już dłuższy moment, jednak polubiłam. tzn.
> jedną stację polubiłam i wystarczy.

PIN czy jazz? :)
(sluchalam rok temu jednego na zmiane z drugim)

> a, niewykluczone, ale ja to lubię mieć na zawsze, własne;)

ja generalnie tez. nie wiem, czy czasem jakiegos FT nie mamy.

> zanosi się na to, że będzie to dom letni - będę tam siedzieć od
> kwietnia do końca września, a poza sezonem jakiś miły człowiek napali
> czasem w piecu i takie tam. w każdym razie, taki jest plan na
> najbliższe kilka lat, a potem się zobaczy.

a to bardzo zacna koncepcja, jeszcze jak ladna okolica, to w ogole
git. miasto w lecie jest nie do wytrzymania na dluzsza mete.

a swieze powietrze i woda dobrze robi na urode, o.

-- kasica