Re: ?lub.

Data: 2005-06-03 11:22:41
Temat: Re: ?lub.
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>

On Fri, 03 Jun 2005 13:01:14 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<4...@n...home.net.pl>:

>rozne sa zboczenia :)
>pizze to ja owszem, ale zadna z tych, ktore mozna zamowic, nie
>wytrzymalaby konkurencji z ryzem.

u mnie jedna - zresztą, podają ją niedaleko, bo w El Molino na
Solidarności. Ser x2, cebula, anchois, sos majonezowy.

>widywalam go jeszcze na Chlodnej, wiec co najmniej jednym z
>szefow. przypuszczam, ze to rodzinna firma.

czyli nadal ten sam. to miło.

>tak czy owak, poszukuje pomaranczowych toreb... widzialam w Avantim
>z solara, nawet ladna, ale ze zdjecia trudno zgadnac wielkosc.

właśnie, to zawsze jest problem. powinni to jakoś opisywać.

amg