Re: ?lub.

Data: 2005-06-07 18:17:49
Temat: Re: ?lub.
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org>

Pewnego dnia, a było to Mon, 6 Jun 2005 13:00:55 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Publika to mały pryszcz, istotnie, ale te panie sklepowe są dokładnie takie,
> jak napisała Kasica. Jak już z tej kabiny wyleziesz, a nie masz wyjścia,
> startują do człowieka, zachwycają się, czego by na siebie nie włożył, i
> niejako próbują wymusić decyzję "To ta bluzeczka może być, tak?",
> uniemożliwiając spokojne zastanowienie się i podjęcie decyzji.

Ta. Acz najbardziej mi utkwiło w pamięci zgorszone spojrzenie chudej glizdy w
jednym sklepie w Poznaniu (konkretnie tym na Półwiejskiej z sukienkami), gdzie
utkłam w upale w nierozciągliwej satynowej chińskiej sukience. Dziewczę, zamiast
zacząć wykonywać jakieś intensywne próby wydobycia mnie z tego cholernego ciucha
niby w rozmiarze 40, a naprawdę 34, patrzyło z opadem szczęki, jak się miotam i
usiłuję przynajmniej wydłubać się ze stanika.

Generalnie panie sklepowe mało pomocne, TŻ znacznie lepiej się sprawdza przy
przynoszeniu tego samego, ale rozmiar++ i ocenianiu, czy z tyłu mam dobrze.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib