Re: ?lub.

Data: 2005-06-08 08:28:05
Temat: Re: ?lub.
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

Katarzyna Kulpa wrote:

> nie mam pojecia, co to jest Warecka i dlaczego oczywiscie :)

To jest taki nieduży sklep, blisko Nowego Światu i blisko dla mnie :)
A oczywiście, bo kupiłam tam już kilka par butów, wszystkie
wygodne, m. in. holenderskie ciżemki, które Ci się podobały.

> hiszpanski slabo znam, moze po prostu tak, jak
> sie pisze

Jakoś mi ten tlum samogłosek nie pasuje, ale może Hiszpanom pasuje ;)

> na razie swietnie. bardzo wygodne, i cale ze skory, oprocz
> podeszwy. w dodatku niedrogie.

I nie gubisz ich?

Najpiękniejszą muzyką przed snem