Re: lubie zapodac princesse po obiedzie

Data: 2003-03-16 16:42:18
Temat: Re: lubie zapodac princesse po obiedzie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>Ale to juz nie lody a plynny sorbet mleczny (?) tak to mozna nazwac.
>Jednak nie zmienia to faktu ze dosc smaczne.

pewnie ze smaczby taki deser, ale chyba jednak nie sorbet
(sorbet: ubite bialko, sok lub puree owocowe, cukier, nie zamarza
na kamien bo ma te bialka)

>Ja nigdy nie kupilam mrozonych owocow w sklepie. Wydaje mi sie ze
>wyciagne z worka wielka czerwona kostke ktora jak sie
>roztopi to bedzie taka wstretna breja. BLE

u nas sa dobre zestawy tak zwane lesne i letnie...nie wszystko
jezt zbite w wielka grdule - tylko truskwek sie male owocki
czepiaja ;))) niestety zapasy domowe morozonych owocow koncza sie
kolo Boz. nar

Pierzu
K.T. - starannie opakowana