Re: luszczyca

Data: 2006-11-28 18:05:28
Temat: Re: luszczyca
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl>

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
news:ekh3tf$car$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jest to Szczepanie niemożliwe, ponieważ kompletnie "rozsadziłbyś"
> proporcję diety, a ona jest meritum sprawy, lekarz Kwaśniewski nazywa
> wręcz "wzorem życia". Tym bardziej, że ta proporcja jest wysnuta na kanwie
> nauk podstawowych, czyli matematyki, fizyki, chemii i biochemii.

Nic nie trzeba rozsadzać. Chodzi o unowoczesnienie trzymając się widełek
wzoru. W UE dieta bez alkoholu będzie sie źle kojarzyć a zaliczenie trufli
do zakazanych węglowodanów uznają za zbrodnię.

> [...]
> się czasem ludzie i nie zauważają "inności w diecie", wręcz chwalą smak
> tej kuchni. Nie bez powodu lek. Kwaśniewski napisał z rodziną "Książkę
> kucharską" z 700 przepisami. Ale po co? Właśnie dlatego, że nawyki
> żywieniowe Polaków są złe w tym sensie, że nasz naród uwielbia
> różnorodność pokarmów. A to wcale nie jest potrzebne. Optymalni jedzą
> prawie stale jedno i to samo, bo w bardzo małej ilości pokarmów też mogą
> być zawarte wszystkie substancje odżywcze: najwartościowsze białko,
> tłuszcz, mikroelementy, witaminy, sole mineralne i pierwiastki śladowe.

Ani razu nie użyłeś słowa "kompletne" a ono bardziej przemawia niż długi
opis.
Przykładem tego są żółtka jajek, które optymalni
> zjadają codziennie. A jak odżywia się tradycyjnie źle Polak, to wtedy
> rzeczywiście potrzebna jest duża różnorodność pokarmów.

Przyjrzę się tym żółtkom. W diecie leczniczej są konieczne. Ale dla zdrowego
chyba mogą być całe jajka. A jak wydłubać żółtka z kawioru?

Pozdrawiam S*