mąka z pszenicy durum

1. Data: 2003-08-07 12:34:28

Temat: mąka z pszenicy durum
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy można już gdzieś w Polsce kupić mąkę z pszenicy durum?
Pozdrawiam
Masia

1. Data: 2003-08-07 23:08:37

Temat: Re: mąka z pszenicy durum
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-07 14:34, osoba przedstawiająca się jako 'MauaM' zechciała
zauważyć:

> Witam
> Czy można już gdzieś w Polsce kupić mąkę z pszenicy durum?
> Pozdrawiam

wyłącznie.

R.

1. Data: 2003-08-08 06:14:49

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" napisał w wiadomości > Dnia 2003-08-07 14:34,
osoba przedstawiająca się jako 'MauaM' zechciała
> zauważyć:

> wyłącznie.
>
> R.

???

1. Data: 2003-08-08 10:47:45

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-08 08:14, osoba przedstawiająca się jako 'MauaM' zechciała
zauważyć:
> Użytkownik "maruda - Ryszard" napisał w wiadomości > Dnia 2003-08-07 14:34,
> osoba przedstawiająca się jako 'MauaM' zechciała

Praktycznie większość obecnej na rynku mąki jest właśnie z tej pszenicy
(czystej bądź w mieszankach), niestety.

R.

1. Data: 2003-08-08 13:29:48

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" napisał w wiadomości
> Praktycznie większość obecnej na rynku mąki jest właśnie z tej pszenicy
> (czystej bądź w mieszankach), niestety.

Czy mogę wiedzieć z jakiego źródła czerpiesz te informacje?

1. Data: 2003-08-08 14:42:10

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-08 15:29, osoba przedstawiająca się jako 'MauaM' zechciała
zauważyć:

Od dostawców.

R.

1. Data: 2003-08-08 15:27:38

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" napisał w wiadomości

> Od dostawców.

To w takim razie może mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego domowy makaron wychodzi
'kluchowaty' a nie jędrny i sprężysty, jak pasta z pszenicy durum kupiona w
sklepie?

1. Data: 2003-08-08 17:11:35

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-08 17:27, osoba przedstawiająca się jako 'MauaM' zechciała
zauważyć:

> To w takim razie może mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego domowy makaron wychodzi
> 'kluchowaty' a nie jędrny i sprężysty, jak pasta z pszenicy durum kupiona w
> sklepie?

Bo recepturę na domowy makaron opracowno z myślą o tradycyjnej mące. Z
normalnej mąki makaron wychodzi bardzo dobry, takoż kopytka, łazanki,
pierogi. Z mąk typu durum kopytka są kluchowate, a łazanki i pierogi twarde.

BTW, do pasty nie dodaje się jaj.

A kupna pasta z pszenicy durum przypomina mi żyłkę wędkarską - głównie w
smaku.

R,

1. Data: 2003-08-08 18:52:46

Temat: Re: mąka z ...OT
Od: Halina <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

maruda - Ryszard wrote:

> A kupna pasta z pszenicy durum przypomina mi żyłkę wędkarską - głównie w
> smaku.

A kiedyż tak rozsmakowałes się w jedzeniu tych żyłek wędkarskich? ;-)
H.

1. Data: 2003-08-08 19:24:19

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:apSYa.4847$_a4.952624@news20.bellglobal.com,
Halina" <"halinab <"halinab"@ sympatico.ca> napisał(a):

> A kiedyż tak rozsmakowałes się w jedzeniu tych żyłek wędkarskich? ;-)

LOL!
/I jakie Ryszard poleca, bo jeśli chodzi o pastę, to ja lubię Barillę.
Która żyłka będzie podobna w smaku?/

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

Bije sie w piers....
wino
wątrubka w sosie miętowym?