Re: makaron fallusek

Data: 2001-09-24 11:00:43
Temat: Re: makaron fallusek
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl>

Użytkownik "Waldemar Krzok" <5...@t...de>

| a ten makaron to jaki, ale bez jaj?!

Nie sprawdzałam, ale jak jeszcze kiedyś nabędę go to mogę dać znać.

Dziwię się, że Ty się dziwisz, że JA, czytaj kobieta, jestem bezjajeczna
;-)))).
Serio: jajka kurze jadam tylko dobrze przemycone np. właśnie w makaronie,
samych czy w sałatce (jak wyczyję) nie ruszam.

| ach, nie podpiszę się

Ja się nie podpiszesz, to nie będę wiedziała komu dopisywać ;-P

GosiaH aż dziwne, że nie blondynka