Re: mały domek

Data: 2008-07-26 18:28:30
Temat: Re: mały domek
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 25 Jul 2008 23:40:34 +0200, Tomek napisał(a):

> Tylko po co ta powierzchnia? Chyba tylko do sprzątania. W domu 80% czasu spędza
> sie w jednym z mniejszych pomieszczeń na meblu o powierzchni 1mx2m na osobę. Jak
> ktoś lubi to może myć zamiast 6, 14 okien. Co jakiś, wcale nie za długi, okres
> czasu zmieniać papę zamiast na 80 metrach kw, na 200 metrach. Mieszkam w
> śródmieściu w 80 metrowym mieszkaniu. W życiu bym go nie zamienił na żaden domek
> na zadupiu.(...) Przyjedzie walec i wyrówna teren pod następny duży dom, bo to
> dla dzieci będzie. Życie jest po to żeby pożyć sobie, bo krótkie jest, a nie
> [...]

Był taki, co mieszkał w beczce, a inny (też znany) - siedział pod świętym
drzewem Bodhi przez 49 dni... Tyż można. Ty się zastanów, po co Ci takie
wielkie mieszkanie? - łaaaa, ja cie, 80 metrów, toż to jak stadion, a
sprzątania ile :-DDD

"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.