Re: mały domek

From: "Tomek" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: mały domek
Date: Mon, 28 Jul 2008 11:50:23 +0200

> uwierzyć. Jakoś wszystkie nowe domki są jednak na zadupiu bo na działki w
> rozsądnie położone prawie nikogo nie stać.

niektorzy nie tesknia za ulicami pelnymi samochodow

> Na te domki na zadupiu też prawie
> nikogo nie stać. Tak naprawdę to należą do banków a nie do osób w nich
> mieszkających.

ty, to tak jak z mieszkaniami! A nawet lepiej, bo jak chcesz sobie powiesic
antene SAT to nie musisz pytac wszystkich sasiadow dookola :)

> szpadlem w ziemi. Miastowi i wieśniaki to dwa rożne gatunki. Jedni
> realizują sie
> w uprawianiu ziemi, hodowaniu kur i królików.

co w tym zlego? Poza tym rozroznij rolnikow od mieszkancow terenow
wiejskich. To nie to samo.

> palnik ze szwagrem i obgadywaniu sąsiadów. Miastowi w tym czasie chodzą do
> kin,
> teatrów i też dają w palnik ze szwagrem ale trochę inaczej.

no elyta, nie pogadasz. Mieszkanie "na wsi" nie wyklucza korzystania z
dobrodziejstw dostepnych w miastach.

Nie mam zamiaru Cie do niczego przekonywac, ale uszanuj to, ze ludzie sa
rozni, jedni wola beton i TV inni preferuja bycie blizej natury i posiadanie
wlasnego kawalka planety :)
Ja na przyklad po pracy wracam do siebie i czuje sie jak na wakacjach,
ptaszki spiewaja, jest zielono, pachnie lasem, bazanty lataja, czasem
sarenki. Kawe pije wieczorkiem w ogrodzie, mam ochote to grilla rozpalam i
jest pieknie. Nawet nie wiem co to telewizor, ogladalem ostatnio chyba z
miesiac temu. Dojazd zajmuje mi jakies 15min wiecej, niz kolegom
mieszkajacym "w miescie". Oni spedzaja wieczory na kanapie gapiac sie w
ekran, do kina wcale nie chodza czesciej niz ja. I podniecaja sie jak moga
kupic jajka "prosto od chlopa", ekologiczna pietruszke, marchewke i napic
sie mleka nie-UHT. A jak chca "posiedziec w ogrodzie" to zasuwaja do
miejskiego parku gapic sie na spiacych na lawkach zuli.

--
Tomek