Re: mały domek

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: mały domek
Date: Mon, 28 Jul 2008 23:28:02 +0200

Dnia Mon, 28 Jul 2008 20:48:35 +0200, Boombastic napisał(a):

> Ja byłem w jakiś 1300 mieszkań. Porownuj porównywalne, a nie tak jak ci jest
> wygodnie. Mała łazienka? Porównaj to z łązienką z mieszkania 100-150 m2, a
> nie z łazienką z małego mieszkanka w bloku z lat 50-80-tych. A jakiej jest
> wielkości hall i łazienka w budynku o powierzchni 60 m2? Nie zachowujesz
> obiektywizmu.

Nie wiem, ale moja ma 15 m kw :-)

> Tupanie dzieci czy kłótnie sąsiadów? W każdym bloku? Ja ci moge podać wiele
> adresów gdzie tego nie usłyszysz.

No tak, trzeba szukać takich. Tylko skąd wiadomo w momencie kupna, czy to
będzie akurat to ciche miaszkanko?
To się okazuje w praniu. W najmniejszym domu w ogóle o takich zagrożeniach
nie myślisz.

> Ale to tak wygodnie porównywać stare
> budownictwo z nowym domem. Zresztą te nowe domy budowane szeregowo to
> jeszcze gorzej niż w bloku.

Hmmm, nie mówiłam o szeregowcach, choć i one są lepsze, niż najlepsze 150
metrów w bloku.
Nie mieszkam w szeregowcu, a wokół domu ponad hektar pola i lasu - moje
dzieci i psy miały sie gdzie wyhasać bez pilnowania, nie to, co dzieci w
mieście, na zas...nych przez psy i zaplutych i zasikanych przez bractwo
piwne trawnikach i klatkach... Nigdy, nigdy tego dla moich dzieci i wnuków
- dlatego tak się strasznie kiedyś namęczyliśmy z mężem, budując dom.
Dziś - nikt już tak nie buduje, albo prawie nikt. Ale warto było :-)
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.