Re: mały domek

Data: 2008-07-29 12:06:44
Temat: Re: mały domek
Od: "Tomek" <k...@o...pl>

================

> Przepraszam bardzo, ja jestem wsiowa z założenia i w praktyce, a miasto
> istnieje dla mnie tylko na parę godzin w tygodniu - a piszę, jak piszę, bo
> być może są ludzie, którzy kochają beton, asfalt i smród, być może...
> "Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
> sobie to przyznać."
> M.A.S.H.
Doszliśmy do porozumienia. Ty jesteś wsiowa a ja miastowy. Tobie miasto nie
odpowiada a mnie wieś. Tobie nie odpowiada beton i asfalt. A mnie rosoły i
schabowe chodzące po podwórku i rozsypywanie obornika przez sąsiadów. O obecnym
wszędzie na wsi robactwie z obrzydzenia nie wspominam. A to że ze względów
ekonomicznych mieszkanie we własnym domu jest droższe to szczegół bez znaczenia.