Re: małżeństwa osób chorych psychicznie

From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
Date: Sun, 29 May 2011 14:08:24 +0200

Użytkownik Adam Pietrasiewicz napisał:

> To jakieś kompletne szaleństwo jest z tą "dyskryminacją" i "tolerancją"
> na którą się ciągle ktoś powołuje po to, by niszczyć zdrowe i dobrze
> funkcjonujące dotychczas zasady życia społecznego.

Tu się zgadzam...
jednak jest taka jakaś tendencja w społeczeństwach rozwiniętych, że
rozpatrywane są coraz bardziej 'wysublimowane' problemy.
Drzewiej nie było problemu, żeby taką dziewczynę - chorą psychicznie -
która dawała wszystkim na prawo i lewo, podwiązać, bo tylko dzieciaki do
przytułków cyklicznie podrzucała.

Teraz...nie wiem czy w ogóle jest prawna możliwość podwiązania takiej, a
co rok to dzieciak z innym, a wszystkie niedomyte, niedożywione,
niedopielęglnowane i i tak do przytułków trafiają... Wyskrobać takiej
też nie wolno.
Ot przewraca się ludziom, przewraca.

Mam propozycję, żeby ci, którzy obstają za tym 'uszanowaniem praw
jednostki' własnym majątkiem ręczyli za skutki takiego 'przedsięwzięcia'
jak małżeństwa osób chorych psychicznie. Razem z tą deklaracją, o której
mowa proszę o dołączanie notarialnie potwierdzonego zobowiązania, że
będą łożyć na wychowanie dzieci takiej pary i wsparcie ich w
najdrobniejszych sprawach.

Uważam, że na małżeństwo powinno się pozwalać tylko wtedy, gdy
odpowiednie testy wykażą, że dane osoby są w stanie podjąć wyzwanie
jakim jest samodzielne życie i stawienie czoła normalnemu życiu we
dwoje, w tym wychowaniu dzieci. W przeciwnym wypadku jestem za zakazem i
nie uważam tego za kompromitację. Kompromitacją i brakiem
odpowiedzialności jest właśnie zniesienie tego zakazu.

pozdr
Robert G.

29.05 Jacek Kruszniewski
30.05 Ofi
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla