Re: mam doła jak nie wiem

Data: 2004-10-16 20:50:22
Temat: Re: mam doła jak nie wiem
Od: "Medea" <e...@p...fm>

Użytkownik "tweety" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1d72.0000052a.417172ca@newsgate.onet.pl...
>codziennie to samo- sprzątanie,
> gotowanie, spacer z Krzysiem, odbiór Karoli, obiad, lekcje, spacer, spanie
> cały czas te porządki, gdzie nie spojrze bałagan- brudne okna, choc myłam
je 4
> tygodnie temu, podłoga brudna choć 5 min. temu ją myłam i tak w kółko.

Może spróbuj raz na jakiś czas złamać ten kierat - jak będzie ładna pogoda
weź dzieci na jakiś dłuższy spacer gdzieś dalej, gdzie jeszcze nie byliście,
albo w niedzielę się gdzieś wybierzcie na cały dzień (albo chociaż pół
dnia). Nie przejmuj się tak bałaganem - odkąd ja odpuściłam z porządkami, od
razu czuję się lepiej - mieszkanie to nie muzeum, wystarczy raz na tydzień
myć podłogę. A przede wszystkim znajdź sobie jakąś swoją małą przyjemność,
taką tylko dla siebie, chociaż godzinkę dziennie -czytaj coś albo rób sobie
wieczorki piękności.
Pozdrawiam
Ewa