Re: mam grupe i co dalej

Data: 2001-08-11 14:56:19
Temat: Re: mam grupe i co dalej
Od: "Doughnut" <d...@f...lublin.pl>

Witam gdy czytgalem ten list od Ciebie na ten temat co ryknolem na caly glos
smiechem az sie nasze wolontariuszki sie przestraszyly ze moglem sie az tak
glosno smiac.
hmmm no wlasnie to troche dziwne i moim zdaneim nie fer ale coz sa ludzie i
bydleta ciach :-)).
Ech mam nadzieje ze mi sie czegos takiego nie zdarzy mam nadzieje
Użytkownik "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
> apisał:9l2sr5$nle$...@n...tpi.pl...
wiadomości