Re: mam grupe i co dalej

Data: 2001-08-11 14:46:21
Temat: Re: mam grupe i co dalej
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>

"Sylwi@" napisał(a):

> Użytkownik Majka <m...@i...com.au> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...iprimus.com.au...
>
> A ja tak sobie czytam..... myślę..... wyciągam wnioski....
> Witam wszystkich, .... :-)

> A Beethoven by głuchy i komponował ....
> Masz rację w tym co piszesz ale tacy ludzie to nie tylko są "wybitni" -
> wybitne jednostki,
> Ja powiedziałabym, że to geniusz.

To już trzech supermenów i niepełnosprawnych !!!
Coś jednak w nas drzemie, i to musimy sai w sobie obudzić.

> Dotrwałam....
> choć nie ze wszystkimi Twoimi spostrzeżeniami się zgadzam.
> Myślę, ze mnie nie zbijecie z tego powodu.

Eeeeeeee - aż tak źle nie będzie :-))

> To co teraz napiszę nasunęło mi się po przeczytaniu ...... "państwowa
> jałmużna".
> Kiedyś przy okazji jakieś dyskusji, już nie pamiętam jakiej w każdym razie
> napewno dotyczyła ona rent i ich wysokości pomyślałam... ale nie
> napisałam, ale teraz napiszę. :-)

A była taka dyskusja, jak ktoś rzuił temat o proponowanej zmianie w Kodeksie
Pracy - aby inwalida wybierał - albo renta albo praca.

> Narzekaliście na wysokość renty a nikt nie mówił o pracy. A jak było o pracy
> to za mało zarabialiście bo nie mogliście więcej spowodu renty .... takie
> zamknięte kóleczko.

Niestety - dużo ON boi się stracić renty - a to tak do końca nie jest - bo ją tylko
zawieszają - i to niekiedy częściowo, tutaj znowu wypłanwa niewiedza :-(

> Denerwowałam się trochę bo tak sobie myślałam....
> pracuję (w państwowym wprawdzie przedsiębiorstwie), mam satysfakcjonującą
> mnie pracę, odpowiedzialność, jestem w swojej dziedzinie fachowcem.
> Nie, zarobków nie można nazwać jałmużną .... choć tak jak każdy chciałabym więcej.
> To nieadekwatnosc zarobkow do cen za towary i uslugi.
> Brak odpowiedniej relacji , jednego za malo - drugie za drogie.

Niestety - ta to jest :(

> Mam motywację w postaci tego, że jestem doceniana mimo tego, że jestem ON.
> Nie wiem jak długo to inna sprawa bo rynek pracy w tej chwili bardzo się
> zmienia ale nawet na tej państwowej posadzie zakład stwarza warunki do
> pogłębiania swojej wiedzy, wystarczy tylko chcieć.
> A obserwuję ludzi i to zdrowych ..... wierzcie mi, że mało kto jest
> zainteresowany pogłębianiem wiadomości.
> Niestety mimo wielu zmian widzę, że nadal króluje powiedzenie.... mało
> zrobić a zarobić.

Albo jeszcze było to:
Czy się stoi czy się leży
Dwa tysiące się należy

Niestety część polskiego społeczeństwa nadal w tamtych realiach myśli

> Gdzie się podziały ambicje, chęci do działania.....
> Nikt nic nie daje za darmo .... nigdzie.

Dokładnie tak o jest

> Trzeba zyc a nie wegetowac.

Święte słowa

Z pozdrowieniami