martwie się o swoją ciaze.

1. Data: 2004-11-25 14:48:36

Temat: martwie się o swoją ciaze.
Od: "tomasz" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry
jestem w ciazy w 16 tygodniu , przedwczoraj byłam u lekaza i oznajmił mi ze
mam nisko połozony płód. Mimo jego zapewnien chciałabym zorjentowac się
dokładnie "czym" to jest i czy stanowi to zagrozenie dla mojego dzidziusia.
prosze o podzielenie się własnymi doswiadczeniami lub nakierowanie mnie na
konkrtna lektóre.
z góry dziekuje .

dagi

2. Data: 2004-11-25 20:32:16

Temat: Re: martwie się o swoją ciaze.
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomasz" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzidziusia.
> prosze o podzielenie się własnymi doswiadczeniami lub nakierowanie mnie na

Moja mama sie zawsze smieje, ze jak byla ze mna w ciazy to miala brzuch
miedzy nogami :). Urodzilam sie zdrowa i duza (3,700 kg). Wprawdzie musiala
lezec na podtrzymaniu troche, ale nie wiem, czy bylo to spowodowane nisko
położoną ciążą czy nie.
Także spokojnie.

M.

3. Data: 2004-11-26 16:26:24

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzidziusia.
> prosze o podzielenie się własnymi doswiadczeniami lub nakierowanie mnie na

ja mam brzuch "miedzy nogami" i w 21 tyg lekarz nie mogl dzidzi namierzyc
przez brzuch, tak byla nisko. spokojnie, dopiero 16 tydzien, jeszcze pojdzie
do gory ;-) a jak nie to bedziesz miala jak ja- po prostu przy chodzeniu
czuje glowke na kosciach miednicy, jakbym juz miala rodzic ;-)

--
pozdr
morepig

4. Data: 2004-11-27 10:56:48

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> do gory ;-) a jak nie to bedziesz miala jak ja- po prostu przy chodzeniu
> czuje glowke na kosciach miednicy, jakbym juz miala rodzic ;-)

Oj, ja też tak mialam w poprzedniej ciąży ale mnie wtedy lekarz powiedział,
ze dziecko jest nisko bo mam przedwczesną czynność skurczową macicy. Brałam
leki, potem wylądowałam w szpitalu i niestety urodziłam wcześniaka.
Nie wiem czy dziecko samo 'schodzi' nisko, bez skurczów macicy, ale chyba
nie zaszkodzi jak skonsultujesz sie z lekarzem.

pozdr.

ula

Bardzo pilna sprawa - pytanie !!
odessanie katarku