Re: marzy mi sie taki tort...

Data: 2006-09-26 18:59:19
Temat: Re: marzy mi sie taki tort...
Od: m...@p...onet.pl

> Pochwal się efektami.

:) zrobilam kilkanascie zdjec :)

po pierwsze troszke niedopieklam biszkopt - w zwiazku z tym tort jest dwu-
zamiast trzywarstwowy. ale to niewielki problem.

zastanawialam sie czy jajka mam ubijac na kapieli wodnej? ubilam normalnie

stres nr 1 - wlewanie goracego mleka do jajek. udalo sie!

stres nr 2 - czy ta czekolada sie rozpusci??? rozpuscila sie!

stres nr 3 - z takiej plynnej smietanki ma wyjsc bita smietana? wyszla!

pisales, ze Twoj krem byl poczatkowo zbyt miekki. moj byl niemal od razu
twardy, do tego stopnia, ze mialam nieco problemow z rozsmarowaniem go na
biszkopcie.

Biszkopt namoczony rumem z likierem wisniowym, przelozony odrobina kremu i
wisniami z tego rumu, na wierzchu krem i dekoracja z bitej smietany.

jestem zszokowana dzialaniem SmietanFixu - ja sie zatrzymalam na jakis
obrzydliwych Sniezkach i nie spodziewalam sie ze tak ladnie zadziala.

generalnie tort rewelacyjny. swiadomosc ze w kremie nie ma masla jest dla mnie
wazna :) nie chodzi o kalorycznosc (2,5 tabliczki czekolady) ale jakos tak mam
wrazenie ze ciasto nie jest tluste.

polecam

Magda