Re: matka kontra syn i ojciec

From: "Z. Boczek" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: matka kontra syn i ojciec
Date: Wed, 2 Jun 2004 22:44:04 +0200

Iwon(k)a w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> jesli tatus bedzie propagowal mausie tak jak ty, iz
> ma zly kontakt, jest lapowkarzem, nie wychowuje syna itp
> mozna dziecku wyprac mozg latwo. i chyba ty tak robisz....

"a skad wiesz co mamusia robila? nie zylaś z nimi..."
To Twoje słowa z tego samego postu.
Słówko 'chyba' nie powinno tłumaczyć wszystkich pomyj, które się
wylewa, bo to nie jest magiczne antidotum na takie okrasy.

> pomysl jak ty swoim zachowaniem i kometarzami przedstawiasz
> swoejmu synowi jego matke. straszne.

Nigdzie nie pisał, że ma dziecko niewidome.
Skoro JUŻ 11 lat włóczy się po sądach, dziecko ma już nieco więcej,
prawda?
Powiedziałbym, że ma już swój rozum i samo widzi, co się dzieje na
rozprawach.

> czy ty w ogole znasz dzieci? bo dochodze do wniosku po tym
> pytanie, ze bardzo malo.

"widzę, że go nie lubisz" - to też Twoje ;)

> nie piszemy tylko tatus, przeczytaj dobrze, iz piszemy
> o obojgu rodzicach.

Gdzie pisze: Rodzic? :)
W całym wątku defaultowo jest 'tatuś' - rozmawiamy o sytuacji Mrówki
czy o sytuacji w Unii Europejskiej/polskiej wsi/Polonii na świecie?

> nie badz tendecyjny, bo przyslania co to oczy.

Nie zrozumiałem, serio :/

> a co ty sobie zlatwiasz obsmarowujac mamusie?

Zapominasz, że Bernard ma nastolatka, nieco starszego niż córka
Mrówki. On widzi, słyszy i rozumuje - jeszcze lepiej niż Ojciec, bo z
Matką mieszka, na rozprawach bywa, ma porównanie.
Nie rób z syna Bernarda nieświadomego biomechanizmu brudzącego
pieluchy - to nie ten przedział wiekowy.

Zauważ, że Bernard sam pisze: Nie obrzydzać drugiej strony - bo
wygracie sprawę, ale stracicie dziecko. I to będzie przegrana.

Chyba w swoim porywie Feminy na barykadach przeoczyłaś to i owo - a
niedawno było o uważnym czytaniu ze zrozumieniem.

--
Z cyklu 'Sławni ludzie powiedzieli':
"Ups!" (c) Albert Einstein