Re: menazki na obiady?

Data: 2008-09-19 18:57:49
Temat: Re: menazki na obiady?
Od: "StGo" <s...@t...pl>

y_termos_3cz_14_5_ww_agd_sklep_com.html

> Ten jest nierdzewny, bo nowoczesny (i zapewne z "komora" ulatwiajaca
> utrzymywanie temperatury), oraz dla tego ze nierdzewka ma atest do
> kontaktu ze spozywka. Dawniej takie "trojaczki" byly emaliowane i
> "jednowarstwowe" - slabo trzymaly temperature i nadawaly sie glownie do
> przeniesienia "na juz" obiadku :-)
> Pamietam takie...
> sa tez "zwykle" termosy... "jednokomorowe" - nie trojaczki...
> Poszukaj trochu...
> http://www.allegro.pl/item432422546_termos_obiadowy_
peterhof_stalowy_sztucce.html

> a generalnie to:
> http://www.allegro.pl/search.php?string=termos
>
> http://www.allegro.pl/search.php?string=termos+obiad
owy&buy=0&new=0&pay=0&personal_rec=0

> Tu masz to o czym pisalem np.
> http://www.allegro.pl/item432048324_termos_obiadowy_
1_4_litra.html

Dzisiaj jak sa mikrofalowki to potrzebuje zgrabnego zestawu - jak niose,
czy wioze samochodem, to zeby sie nic nie wylewalo. Oczywiscie aluminium
odpada.
Pozdrawiam i dalej licze na podpowiedzi
StGo