Re: migdały

Data: 2010-10-27 13:01:42
Temat: Re: migdały
Od: "Marta C." <s...@g...com>

On 26 Paź, 18:51, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Widac mozna:http://www.swiat-zdrowia.pl/artykul/czosnek-na
turalny-antybiotyk
> poza tym wystarczy wpisac w google czosnek+antybiotyk i znalezc sobie
> wiarygodne zrodlo informacji

Firmy farmaceutyczne są w stanie wcisnąć każdą głupotę nieświadomemu
klientowi.
A gdybym miała wierzyć informacjom zamieszczanym w internecie zapewne
nacierałabym twarz chloroformem a do herbaty dodawała chlorek
metylenu.
Proszę więc o jakieś wiarygodne źródło informacji w postaci artykułu
naukowego (nie popularno- naukowego!).
Będę niezmiernie wdzięczna.