mikrofalowka - z grillem czy bez

1. Data: 2006-10-07 19:55:44

Temat: mikrofalowka - z grillem czy bez
Od: "gringo" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W najblizszym czasie chce kupic kuchenke mikrofalowa i nie wiem czy
lepiej kupic tansza bez grilla czy drozsza z grillem?
Przydaje sie ten grill na cos?

Dzieki
Grzegorz

2. Data: 2006-10-07 20:13:28

Temat: Re: mikrofalowka - z grillem czy bez
Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przydaje sie ten grill na cos?

Wole patelnie+oliwe/olej

*piotr'ek*

3. Data: 2006-10-07 20:37:25

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gringo wrote:

> [...]
>
> W najblizszym czasie chce kupic kuchenke mikrofalowa i nie wiem czy
> lepiej kupic tansza bez grilla czy drozsza z grillem?

To zalezy do czego chcesz uzywac tej mikrofalowki. Jezeli masz piekarnik do
pieczenia ciast, mies itd. a mikrofala Ci potrzebna do czego innego, to
moim zdaniem grill niepotrzebny. Ja mam z grillem, ale nie mam piekarnika.
Mikrofal uzywam do calej reszty, lacznie z podgrzewaniem wody na herbate i
gotowaniem warzyw czy makaronu (w zamknietym naczyniu). Niezle wychodzi w
takim naczyniu gotowanie na parze.

--
Kot

4. Data: 2006-10-07 20:45:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gringo" <g...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> W najblizszym czasie chce kupic kuchenke mikrofalowa i nie wiem czy
> lepiej kupic tansza bez grilla czy drozsza z grillem?

Zawsze przychodzi taka chwila, ze klniesz, bo nie masz w mikroweli grilla...

5. Data: 2006-10-08 00:40:51

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gringo" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> W najblizszym czasie chce kupic kuchenke mikrofalowa i nie wiem czy
> lepiej kupic tansza bez grilla czy drozsza z grillem?

Ja uwazam, ze grill sie przydaje, jezeli nie masz opiekacza - jak sie nie
chce rozgrzewac piekarnika do dwóch tostów z serem, na przyklad. Albo do
mrozonej pizzy. Zdaje sobie sprawe, ze to patenty z niezapomnianej "Cafe za
Slupem", ale czasem tez tam sie trzeba stolowac.

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

6. Data: 2006-10-08 18:25:34

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W najblizszym czasie chce kupic kuchenke mikrofalowa i nie wiem czy
> lepiej kupic tansza bez grilla czy drozsza z grillem?

Moim zdaniem warto jednak kupic z grillem.
U mnie sprawdza sie to doskonale przy podgrzewaniu potraw które nie powinny
byc ani wychniete na podszwe ani przypominac wilgotnej kluchy.
Bardzo wygodna jest wtedy funkcja 'combo' czyli grill + mikrofale (nalepiej
w 2 czy 3 wersjach o róznych proporcjach obu).
Warto zwrócic uwage aby grill byl kwarcowy.

TomekD

7. Data: 2006-10-08 20:40:24

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,
posiadalem kilka mikro.
jak tylko do podgrzewania to kup najtansza.
grill nic specjalnego nie wnosi.
a jak chcesz np. miec chrupiacego kurczaczka, to kup z funkcja crisp- ponoc
tylko whirpol- taka mam i polecam. (choc droga).

wino z ryżu
40 jaj ze wsi! :)
rosol
suszona aronia?