Re: miod pitny

From: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: miod pitny
Date: 27 Sep 00 17:54:44 GMT
Sender: o...@n...pl

>Nie ma problemu tylko dostepu do tej ksiazeczki nie mam, a chyba nie chodzi
>o to zeby zalac miod spirytusem ;>
>BB

Oczywiscie, ze nie, choc to wlasnie przypomnialo mi ulubiona domowa naleweczke:
rowne czesci plynnego miodu (jak malo plynny, to troszku podgrzac), soku
grapefriutowego o ile mozliwe bez pulpy (a jak z pulpa, to trzeba by
przesitkowac), oraz spirytusu. Zamieszac, czekac, zamieszac, czekac
(mieszac tak z raz w tygodniu, czekac z dwa miesiace, pozniej mozna albo
zdekantowac klarowna nalewke z gory, reszte zjesc lyzeczka jako deser;-),
albo calosc przefiltrowac, jak kto lubi sie bawic).
Mniam

Agnieszka
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/