mleko a zołądek

1. Data: 2004-03-09 07:35:26

Temat: mleko a zołądek
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hm..nie wiem czy to dobra grupa ale zaryzykuje.
mianowicie - ostatnio oglądałam program w tv jakos wczesnie
rano - prowadzony przez Stużynska i jakiegos goscia - było o diecie.
Wypowiadal sie jakies dietetyk i trąbil że mleko jest niezdrowe i duza
ilosc powoduje wrzody na zołądku.... w pierwszej chwili ze smiechu
wpadłam pod stól i udławilam sie sniadaniem, ale teraz po kilku dniach
mnie naszlo zeby to zweryfikowac. Jak sadzicie?

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

2. Data: 2004-03-09 08:22:55

Temat: Re: mleko a zołądek
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p ( u...@p...fm ) napisał:
> [...]
> wpadłam pod stól i udławilam sie sniadaniem, ale teraz po kilku dniach
> mnie naszlo zeby to zweryfikowac. Jak sadzicie?

No bo to i prawda. Dosyć późno się dowiedziałaś. Szok?
http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=3&ITEM=1137166&KAT=
239
http://www.radio.com.pl/interface/nauka_1.asp?id=268
3&powrot

Iwona

3. Data: 2004-03-09 08:50:21

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
> No bo to i prawda. Dosyć późno się dowiedziałaś. Szok?
> http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=3&ITEM=1137166&KAT=
239

Przeczytałam i ... chyba nadal nie zrezygnuję z podawania dziecku mleka.
Zasada jest jedna - wszystko jest trucizną i nic nią nie jest. Picie mleka w
nadmiarze może być niezdrowe i zgadzam się z tym, ale wyeliminowanie go
zupełnie z diety to już przesada!!! I ciekawa jestem co o tym myślą inni
grupowicze...
Pozdrawiam, Marta

4. Data: 2004-03-09 09:12:25

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ciekawa jestem co o tym myślą inni
> grupowicze...
> Pozdrawiam, Marta

Masło jest szkodliwe,margaryna jest szkodliwa,jajka są szkodliwe.
Ludzie nie popadajmy w paranoje.
Ostatnio w TV lekarz wypowiedział się że jajka bedzie na recepty wypisywał
bo ludzie wzrok tracą :)

zdroofka

charwel :)

5. Data: 2004-03-09 09:15:02

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No bo to i prawda. Dosyć późno się dowiedziałaś. Szok?
> [...]
nie no nei wiedzialam zupelnie :) ale tak sobei pomyslalm teraz o moim
bracie i o sobie
oboje w tygodniu zlopiemy lacznie kilkanascie litrow mleka: na
sniadanko, w ciagu dnia zamiast wody czy herbaty saczymy, na kolacje po
2-3 szklaneczki. Jakeis takei przyzwyczajenie. Brat pije znacznie wiecej
niz ja, ale ostatnio tez zaczelam zwiekszac ilosc pitego mleka bo
po prostu mi sie chce PIC MLEKO a nie wode czy herbate.
--
---

6. Data: 2004-03-09 10:07:43

Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No bo to i prawda. Dosyć późno się dowiedziałaś. Szok?
> [...]

A to dziwne bo przecież mleko z bananami jest idealnym posiłkiem jeśli ma
się wrzody na żołądku

Pozdrawiam,

Darek

7. Data: 2004-03-09 11:37:01

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> niz ja, ale ostatnio tez zaczelam zwiekszac ilosc pitego mleka bo
> po prostu mi sie chce PIC MLEKO a nie wode czy herbate.
> --
Podobnie jest z narkomanami. Też muszą coś brać i raczej nie zauważają,
że ewidentnie im to szkodzi. Argument, że komuś się czegoś chce wcale nie
swiadczy, że to jest mu potrzebne. Jest to raczej działanie patologicznej
flory bakteryjnej, która wydziela toksyny powodujące łaknienie na mleko.
A poza tym, zauważyłem u ludzi pijacych dużo mleka straszne "wanianie" z
gęby i to jest jeden z dowodów, że nie działa ono dobrze na organizm.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

8. Data: 2004-03-09 12:10:12

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Podobnie jest z narkomanami. Też muszą coś brać i raczej nie
zauważają,
> że ewidentnie im to szkodzi.

Jest to raczej mało przekonujący argument. Ja mam na przykład takie "napady"
na mleko: nie piję przez jakieś 3-4 miesiące, by potem pochłaniać je przez
1-2 tygodnie. I tłumaczę to właśnie jakimiś niedoborami organizmu a nie
narkomanią!!!

> A poza tym, zauważyłem u ludzi pijacych dużo mleka straszne "wanianie" z
> gęby i to jest jeden z dowodów, że nie działa ono dobrze na organizm.

Wiesz co, moje dziecko, jak wiele innych, pije codzień mleko i nie
zauważyłam, żeby "waniało mu z gęby". Tak jak i innym dzieciom, które znam.
Ta przypadłość, którą tak barwnie określasz, może mieć wiele innych
przyczyn...
Pozdrawiam, Marta

9. Data: 2004-03-09 12:50:29

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Ale co bedziesz "rozmawiala" z jakims narkomanem ktory obraca sie w
kregach ludzi ktorym "wanie" (co to znaczy LOL) z geby. Syty glodnego nie
zrozumie.

POzdr.
Hektor

10. Data: 2004-03-09 12:51:55

Temat: WODA Z MÓZGU !!
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> A to dziwne bo przecież mleko z bananami jest idealnym posiłkiem jeśli ma
> się wrzody na żołądku

Jedna propaganda chce zwalczyc druga. Kazdy niech pije mleko na tyle ile
uwaza zeby pic!!!

> Pozdrawiam,
POzdrawiam

> Darek
Hektor

ALAT, AspAT, Gamma GT
TK odcinka szyjnego - lordoza, przepuklina...
zapalenie tęczówki
co wykryli u mojej córki?
Okulary - długa praca przy komputerze