Re: moderacja - pomysl na kuchnie

Data: 2006-11-07 17:01:00
Temat: Re: moderacja - pomysl na kuchnie
Od: "czeremcha " <c...@g...pl>

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> NAPRAWDE uwazasz, ze Zaslupie traktuje z gory niezaslupie? skad
> takie dziwolagi?

Z rozmowy członków Zasłupia ponad głowami niezasłupnych. Zapraszaliśmy,
rozdawaliśmy, decydowaliśmy, tej nie kocham, tej nie lubię, tej nie
pocałuję, mam chusteczkę haftowaną, tobie podaruję...

> ja nikogo na przyklad z gory nie traktuje i nie
> traktowalam, bo nie w mojej to naturze i bym demokratycznie
> wymoderowala jakby mi tu kto podskakiwal :PPPPPPPP znaczy patrzyl
> z gory :PPP

Tak też podejrzewam. Jeszcze raz powracam o tego, że chcąc zagrać na nosie
jednemu/dwóm - zagraliście reszcie. Tak to wygląda sprzed słupa. :-(
Jak mawiają - człowiek strzela, Pan Bóg kule nosi. Zatem - czasem coś tam
wbrew intencjom wypada co najmniej niezręcznie.

Ania, która nie będzie otwierać własnej Cafe. Woli demokracyją.