montaż zaworu do baterii

11. Data: 2008-12-05 22:29:42

Temat: Re: montaż zaworu do baterii
Od: "MB" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do teflonu - ile się tego nawija, grubo, kilka warstw?

Raczej kilkanaście a nawet więcej... trudno mi w tej chwili powiedzieć ile.
Taśmę nawija się cały czas utrzymując ją w stanie naprężenia tak aby wżynała
się w rowki gwintu. Ja nawijam dotąd aż pod wastwą teflonu przestaje być
widoczny zarys gwintu. Bez obawy - w przeciwieństwie do pakuł trudno
przesadzić z taśmą. Nawet z jej grubą warstwą gwint bez większych problemów
daje się wkręcić.

Pozdrawiam
MB

PS. Wskazówka: aby łatwiej było utrzymać naprężenie taśmy podczas nawijania,
proponuję nawijać ją na gwint "zewnętrzną" stroną ze szpulki.

12. Data: 2008-12-06 14:35:20

Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pasta + pakuły + pasta

NIE !!!!
pakuły na suchy gwint, na to pasta.
W przypadku gwintów równoległych, jeżeli posmarujemy najpierw gwint pastą -
przy skręcaniu pakuły zsuną się z gwintu.
--
Jackare

13. Data: 2008-12-09 08:48:27

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak cieknie, to za mało taśmy. Kupuj taśmę "profesjonal" - jest na większych
szpulkach i jest znacznie grubsza. Ta zwykła jest wyjątkowo cienka.
Poza tym też radzę wkręcić najpierw na sucho, policzyć ile obrotów, a potem
dopiero na taśmę.
Jacek
PS
i tak nie ma jak konopie

14. Data: 2008-12-09 11:22:46

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> i tak nie ma jak konopie

Szczególnie suszone i w woreczkach po 1 gram :D.

MSPANC :-)

Meehoo

15. Data: 2008-12-17 22:03:01

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No i nawijać trzeba "pod prąd", lewoskrętnie czyli przeciwnie do ruchu wskazówek
zegara (patrząc na gwint od strony pomieszczenia), tak aby wkręcanie taśmę na gwincie
zaciskało, a nie luzowało.
JaC

-----

> Taśmę nawija się cały czas utrzymując ją w stanie naprężenia tak aby wżynała się w
rowki gwintu.

plyta ceramiczno-gazowa
Podłączanie piekarnika elektrycznego a napięcie
pytanie do elektryków
CIEPLO WANNY BRODZIKA
wanna akrylowa - plamy