plyta ceramiczno-gazowa

1. Data: 2008-12-04 12:59:00

Temat: plyta ceramiczno-gazowa
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ktos cos moze napisac na ten temat.
kolega sie przymierza do kupna i zbiera informacje.
Wady, zalety itd - wszystkie opinie mile widziane

a chodzi o cos takiego

http://www.predom.pl/plyta-ceramicznogazowa-amica-am
ica-gpc-600-prometeusz-p-1083.html

http://www.solgaz.com.pl/index.php?action=catalog&ca
tegories=103&product_id=168

PanTalon

2. Data: 2008-12-05 12:12:31

Temat: Re: plyta ceramiczno-gazowa
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 04.12.2008 13:59:00 niejaki m[...] napisał:
> witam
>

> ktos cos moze napisac na ten temat.
> kolega sie przymierza do kupna i zbiera informacje.
> Wady, zalety itd - wszystkie opinie mile widziane

mam, używam

i tyle

nie widzę specjalnie wad - moze brak 4-go palnika - ale w sumie w ciągu 4
lat może raz wystąpiła taka sytuacja

z zalet - brak otwartego płomienia, dokładna regulacja mocy grzejnej,
łatwość czyszczenia, dużo mniej się brudzą szafki kuchenne ( nie ma tego
sławnego tłustego osadu )

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

3. Data: 2008-12-05 12:16:06

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 05.12.2008 13:12:31 niejaki p0li napisał:

> mam, używam
>
> i tyle
>
> nie widzę specjalnie wad - moze brak 4-go palnika - ale w sumie w ciągu 4
> lat może raz wystąpiła taka sytuacja

aa przypomniało mi się - nic nie ugotujesz jak nie ma prądu ;)

> z zalet - brak otwartego płomienia, dokładna regulacja mocy grzejnej,
> łatwość czyszczenia, dużo mniej się brudzą szafki kuchenne ( nie ma tego
> sławnego tłustego osadu )

a tu można wrzucić jeszcze koszta eksploatacji (niziutkie)

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny
opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...

Podłączanie piekarnika elektrycznego a napięcie
pytanie do elektryków
CIEPLO WANNY BRODZIKA
wanna akrylowa - plamy
[Sprzedam] Zegary, lustra ze starego drewna