mop

31. Data: 2006-12-16 11:02:30

Temat: Re: mop
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lesio5" <l...@w...pI> wrote in message news:em0jah$e89$1@news.onet.pl...

> powierzchni. Cżeste płukanie załatwia sprawę.

Z ust mi to wyjąłeś. Ja używam mopa do rozmazania brudu z środkami myjącymi,
a do Hyli zbieram ten brud płucząc z drugiego zbiornika czystą wodą - jeden
raz i podłoga prawie sucha. Podobnie jest z tapicerkami i dywanami...

32. Data: 2006-12-16 12:20:17

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz <n...@m...pl> napisał(a):

> O w morde.
>
> Panslavitsa odkrył nowa grupe, tylko czekac jak ja zasra tak jak
> pl.rec.kuchnia :(

Póki co, był bardzo kulturalny - w przeciwieństwie do ciebie. Nie
zauważyłeś, że on robi się brutalny w odpowiedzi na brutalne zaczepki?

Panslavisto, nie daj się sprowokować!

Ania

33. Data: 2006-12-16 12:27:20

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał

> Póki co, był bardzo kulturalny - w przeciwieństwie do ciebie.

Ojejku.

Protz

34. Data: 2006-12-16 12:27:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message

> Póki co, był bardzo kulturalny - w przeciwieństwie do ciebie. Nie
> zauważyłeś, że on robi się brutalny w odpowiedzi na brutalne zaczepki?
>
> Panslavisto, nie daj się sprowokować!
>
> Ania

Oni przenoszą moje polityczne wypowiedzi na osobisty stosunek do mnie, nie
rozumiejąc mojego działania.
Ale ja lubię dawać się prowokować - to tak, jakbym ujeżdżał w Chazarii
dzikie ogiery... ;-P))))))).
Dobrze, spełnię Twoja prośbę. Tyle, że i tak ładują mi śmieci i robaki...

35. Data: 2006-12-16 12:28:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Póki co, był bardzo kulturalny - w przeciwieństwie do ciebie. Nie
> zauważyłeś, że on robi się brutalny w odpowiedzi na brutalne zaczepki?

Jak myślisz, czy to ze zazdrości o wiedzę, czy z poduszczenia kobiety?

36. Data: 2006-12-16 12:34:09

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Jak myślisz, czy to ze zazdrości o wiedzę, czy z poduszczenia kobiety?

Twoje zasyfienie pl.rec.kuchnia? Nie mam pojecia z czego to sie wzieło.

Protz

Dobra lodowka do 56cm szerokosci
piekarnik - chłodzenie obudowy
odbiór domu
waska garderoba (a raczej wneka) - jak zagospodarowac
Tania pralka ?