muszle Agnesi

1. Data: 2005-11-30 19:05:26

Temat: muszle Agnesi
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkopałam makaron Agnesi, wielkie muszle i nie bardzo wiem co najlepiej
do nich włozyc.Obawiam sie, ze jak napakuje mielone miecho, to sie
rozpackaja.Ma ktos doswiadczenie z takim makaronem?Z gory pieknie
dziekuje

2. Data: 2005-11-30 19:21:33

Temat: Re: muszle Agnesi
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Odkopałam makaron Agnesi, wielkie muszle i nie bardzo wiem co najlepiej do
> nich włozyc.Obawiam sie, ze jak napakuje mielone miecho, to sie
> rozpackaja.Ma ktos doswiadczenie z takim makaronem?Z gory pieknie dziekuje

Ja "pakowałam"
- pieczarki, cebula, kukurydza plus ser żółty tarty
- brokuły, czosnek, feta
- szpinak, ricota (o ile mnie pamięć nie myli)
- mięso mielone, cebula, sos pomidorowy na gęsto raczej to było plus ser
żółty

Makaron wcześniej gotowałam, potem z nadzieniem zapiekałam w piekarniku.
Smaczne choć pracochłonne.

Anet i śledzie (tyle było postów, że nie mogłam się oprzeć)

3. Data: 2005-11-30 19:33:43

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Makaron wcześniej gotowałam, potem z nadzieniem zapiekałam w
> piekarniku. Smaczne choć pracochłonne.

Zapiekałas w tym pomidorowym sosie?a, moze czyms jeszcze je potraktowaas
z góry?

4. Data: 2005-11-30 19:36:18

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Zapiekałas w tym pomidorowym sosie?a, moze czyms jeszcze je potraktowaas z
> góry?

Nie, sos pomidorowy był razem z mięsem, a muszle były nie jako zapiekanka
tylko jako pojedyncze sztuki do zajadania.

Anet

5. Data: 2005-11-30 19:41:31

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:dmkuqq$lrf$1@news.onet.pl...

> Nie, sos pomidorowy był razem z mięsem, a muszle były nie jako
> zapiekanka tylko jako pojedyncze sztuki do zajadania.

Dzieki piekne, juz mi slinka cieknie na sama mysl;-)

6. Data: 2005-11-30 21:26:46

Od: "lidiapaszkowska" <0...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do nich włozyc.Obawiam sie, ze jak napakuje mielone miecho, to sie
> rozpackaja.Ma ktos doswiadczenie z takim makaronem?Z gory pieknie

pasta al forno:
muszle ugotowac, ugotowac sos bolonski- przygotowac brytwanke wymieszac sos
bolonski z muszlami i pokrojonymi plasterkami cienkiej salami...wyrownac w
brytwance brzegi przykryc gruba warstwa sera zoltego najlepiej mozzarelli i
piec przez ok 30 min w temp 180 stopni
polecam....

7. Data: 2005-12-01 08:14:25

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lidiapaszkowska" <0...@t...net> napisał w
wiadomości news:dml5eh$dvm$1@news.onet.pl...

> [...]
> salami...wyrownac w
> brytwance brzegi przykryc gruba warstwa sera zoltego najlepiej

dziekuje;-)

8. Data: 2005-12-01 08:31:44

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do nich włozyc.Obawiam sie, ze jak napakuje mielone miecho, to sie
> rozpackaja.Ma ktos doswiadczenie z takim makaronem?Z gory pieknie

Ja robię tak. Muszle podotowuję na lekko twardawo. Do naczynia żaroodpornego
wrzucam na spód ze dwie puszki pomidorów dodając bazylię i czosnek. Muszelki
nadziewam trzema rodzajami nadzienia układając w rzędach. Pierwsze nadzienie
to z reguły szpinak czosnkiem i śmietaną na gęsto, drugie to mielone z
kurczaka a trzecie to ugotowany łosoś w kawałeczkach z pietruszką.i
kawałeczkami migdałów na wierzchu, po ułożeniu posypuję całość parmezanem i
do piekarnika wedle uznania. Paluszki lizać, aż mi ślina cieknie i chyba
sobie dzisiaj zrobię :-))))
pozdrowienia znad zatoki
Sławek

9. Data: 2005-12-01 19:24:06

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> parmezanem i
> do piekarnika wedle uznania. Paluszki lizać, aż mi ślina cieknie i

Brzmi niezle, ale ja niestety nie lubie szpinaku i za rybami tez nie
bardzo

10. Data: 2005-12-01 21:46:49

Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:dmniko$eud$1@news.onet.pl...
> Brzmi niezle, ale ja niestety nie lubie szpinaku i

Widzisz... bo do szpinaku trzeba dorosnac :P ;)

A powaznie... Szpinak musi byc zrobiony dobrze zeby smakowal. Latwo
jest obrzydzic sobie i innym to warzywo podajac ja o smaku zmielonej
trawy. Ja przez 30 lat nienawidzilem szpinaku, dopoki kiedys za
namolna namowa mojej siostry wegetarianki (wprosila sie na obiad) nie
zrobilem lasagne ze szpinakiem i pieczarkami. Kurcze... zdziwilem sie,
ze to moze byc dobre :) Teraz wspomniana lasagne i tarta ze szpinakiem
gosci u mnie dosc czesto.

Pozdrawiam smacznie. Tomek.

Proszek do pieczenia francuski
PRZEPIS NA CHAŁKĘ I CHAŁWĘ!!!